سید حمید موسوی‌اول امروز دوشنبه در نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد:  دهه فجر انقلاب یادآور روزهای ماندگار و وحدت‌آفرین ملت ایران است و همواره دشمنان این آب و خاک درصدد این هستند تا به این نظام ضربه بزنند و لازم است همه دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های به جهت آگاهی‌بخشی داشته باشند.

دبیر کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی و استانی مسابقات قرآنی حوزه علمیه در دهه فجر، افزود: ۳۵ نفر از طلاب خراسان جنوبی در مسابقات ورزشی کشوری اعزام خواهند شد.

وی از برگزاری همایش نو‌مزدوجین با حضور ۹۰ نفر از طلاب استان خراسان جنوبی در پایان هفته جاری خبر داد و گفت: محفل انس با قرآن، تجلیل از برترین‌های قرآنی، برگزاری کارگاه سواد رسانه، اعزام ۴۵۰ نفر از مبلغان به مناطق مختلف، برگزاری نشست بصیرتی با حضور مهمانی از نیجریه، نشست اساتید مدارس اهل سنت با موضوع دهه فجر، دیدار با خانواده شهدا و علمای اهل سنت، همایش پیاده‌‌روی خانوادگی، زیارت و عطرافشانی مزار شهدا، مراسم جشن انقلاب، برگزاری نشست‌های بصیرتی از جمله برنامه‌های حوزه‌های علمیه استان در دهه فجر است.

موسوی‌اول با اشاره به برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و یادواره شهدا در دهه فجر، ادامه داد: ۶ گروه جهادی از طلاب برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم استان در ایام الله دهه فجر اعزام خواهند شد.

دبیر کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۲۸ مدرسه حوزه علمیه در سطح استان، بیان کرد: در مجموع ۲۰۰ عنوان برنامه با همکاری کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر استان در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور