استاندار خراسان جنوبی گفت: تصمیم پارلمان اروپا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نابخردانه است و برای نهادی که مهمترین دغدغه‌اش تامین امنیت و آرامش انسان‌هاست، هیچ ملیت و قومیتی فرق ندارد.

، جواد قناعت در گفت و گویی اظهار داشت: تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران را قویا محکوم می‌کنیم و این هشدار را هم می‌دهیم که این خطای بزرگ، بی پاسخ نخواهد ماند.

وی گفت: تصمیم پارلمان اروپا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قطعا نابخردانه و از روی بزدلی است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح ملی و بین‌المللی تصریح کرد: همه دنیا باید بدانند که با این گونه اقدامات و تصمیمات، به جایگاه ارزنده و بی‌بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد نخواهد شد، چرا که سپاه حامی مستضعفین و مدافع مکتب اسلام ناب محمدی است.

وی سردار شهید سلیمانی را اسطوره بی‌نظیر و نمونه‌ای روشن از نیروهای جهادی، انقلابی و آزادیخواه سپاه پاسداران خواند و گفت: اگر رشادت‌های سردار سلیمانی‌ها و همدانی‌ها نبود، بدون تردید پلیدی‌های داعشی‌های خونخوار، دامن همه دنیا را آلوده کرده بود و بی‌شک اروپا هم از این گزند در امان نمی‌ماند.

قناعت افزود: غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا به رسالتی که به دوش گرفته‌اند، هرگز از امنیت و آرامش کشور دست نخواهند کشید.

وی متذکر شد: برای نهادی که مهمترین دغدغه‌اش تأمین امنیت و آرامش انسان‌هاست، هیچ ملیت و قومیتی فرق ندارد و همین است که در خارج از مرزهای ایران همواره به دنبال دفاع از حقوق مظلومان و ستمدیدگان است.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی با تاکید بر کارنامه موفق سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و امنیتی گفت: مردم قدرشناس ایران اسلامی هرگز این اقدامات را فراموش نخواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران هرگز تحت تأثیر این سمپاشی‌ها و فرافکنی‌ها قرار نگرفته و همیشه پشتیبان نیروهای نظامی به‌ویژه سپاه پاسداران خواهند بود.

قناعت با اشاره به حوادث اخیر و نا آرامی‌هایی که حدود سه ماه کشور را در برگرفته بود، افزود: همه این دست و پا زدن‌ها و تهمت زدن‌ها به خاطر ناکامی دشمنان در این آشوب‌هایی است که به‌زعم باطل خود به پا کردند تا انقلاب اسلامی ایران را به زانو درآورند و خوشبختانه با درایت مردم نتوانستند.

وی اظهار داشت: مردم متدین، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی که طی ۴۳ سال گذشته، بارها با چنین اقدامات نابخردانه‌ای مواجه شده‌اند، این بار هم با تیزهوشی و درایت، تحت لوای رهبری از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد و گوش به این یاوه گویی‌ها نخواهند سپرد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور