رئیس کمیته امداد نهبندان گفت: هم اکنون ۲۳۰ بیمار صعب العلاج در شهرستان نهبندان تحت حمایت کمیته امداد هستند و به آنان خدمات حمایتی و درمانی ارائه می‌شود.

علیرضا هاشمی ظهار کرد: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان تحت حمایت و بخصوص بیماران و توجه خاص به وضعیت بهداشت و سلامت خانوارهای تحت حمایت، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در حمایت از مددجویان است.

هاشمی افزود: آموزش گروهی خانوارهای تحت حمایت، توزیع کالاهای بهداشتی، ساخت و بهسازی منازل، ساخت حمام و سرویس بهداشتی، لوله کشی آب منازل مددجویان و سرکشی مستمر از بیماران بستری شده از جمله خدمات حمایتی کمیته امداد به خانوارهای تحت حمایت است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۳۰ بیمار صعب العلاج در شهرستان نهبندان تحت حمایت کمیته امداد هستند و به آنان خدمات حمایتی و درمانی ارائه می‌شود، تصریح کرد: منابع دولتی و منابع مالی کمیته امداد به‌ تنهایی پاسخگوی نیازهای خانوارهای تحت حمایت نیست و کمیته امداد نیازمند کمک خیران و مشارکت آن‌ها برای تأمین نیازهای این بیماران است.

رئیس کمیته امداد نهبندان خاطر نشان کرد: خیران و نیکوکاران استان و شهرستان می‌توانند با مشارکت در طرح شفا، حمایت خود را از یک یا چند بیمار صعب‌العلاج اعلام و ماهیانه مبالغی را به حساب بیماران نیازمند واریز کنند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله