معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شعار راهبردی هفته دفاع مقدس امسال با عنوان «ما پیروزیم» گفت: این شعار باید با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته و پیروزی در عرصه تاب‌آوری اجتماعی، تنویر افکار عمومی و ایجاد امید در جامعه ملموس شود.

ناصر خوش خبر روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی افزود: هرگونه عملی که موجب سردی عموم مردم می‌شود را باید مراعات کرد.

وی گفت: همه باید سر سفره واحد برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش و گفتمان «ما پیروزیم» را به عنوان یک برنامه موثر دنبال کنیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس با محوریت جوان و نوجوان برگزار شود زیرا هرچه غنای فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت بیشتر شود به خودمان کمک کرده‌ایم.

وی افزود: دستگاه‌ها با توجه به شرایط موجود و توطئه‌های همه جانبه دشمن و با جذب حداکثری جوانان و نوجوانان عمل کنند.

خوش خبر گفت: برای کار فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت نمی‌توان از یک نسخه واحد بهره برد و برنامه‌ها باید با توجه به ظرفیت‌های مختلف در حوزه اقشار ارایه شود.

وی بیان کرد: دستگاه‌ها برنامه‌های موردنظر هفته دفاع مقدس را در ۱۰ روز آینده به دبیرخانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس ارایه کنند و آمادگی کامل دستگاه‌ها در برگزاری برنامه‌های قوی و در شان نظام موجب ایجاد امید در اقشار مختلف خواهد شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در این ایام افزود: رزمندگان اسلام بدون هیچ چشمداشتی از کیان جمهوری اسلامی دفاع کردند که امیدواریم با هم‌افزایی و وحدت بتوانیم تجلیل در خور این بزرگواران در استان داشته باشیم.

وی گفت: هرگونه اقدامی در زمینه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس توسط دستگاه‌ها با هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان صورت گیرد تا در برنامه‌ریزی هماهنگ با سراسر کشور مراسم تجلیل از پیشکسوتان برگزار شود.

خوش خبر ادامه داد: همزمان با مرکز استان این مراسم در شهرستان‌ها هم با مدیریت فرمانداران برگزار خواهد شد که امیدواریم با تجلیل از ایثار و رشادت‌های کسانی که با افتخار پرچم جمهوری اسلامی ایران را برافراشتند، رهرو راهشان باشیم.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران در سال ۱۳۵۹ با شعار «ما پیروزیم» آغاز می‌شود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله