مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از جمع آوری گزیده شعر استان و چاپ آن در آینده نردیک خبر داد.

ناصر نبی زاده در جلسه هم اندیشی چاپ گزیده اشعار شاعران استان بر ایجاد یک بستر صادقانه و دوستانه و عمیق همراه با آرامش، خلاقیت و پویایی بین هنرمندان استام تاکید کرد و بیان داشت: خوشحالم در استانی هستیم که هنرمندانی در حوزه فرهنگ و هنر استان می باشد که با کثرت مفاخر و شخصیت های برجسته،تاثیرگذار در معادلات کشور و تمدن ساز شناخته شده است.

وی از جمع آوری و چاپ گزیده شعر استان خبر داد و یادآور شد: قطعا با هماهنگی ،اتحاد و هم گامی هنرمندان این استان می توانیم استعدادهای بالقوه موجود را به منصه ظهور و بروز رسانده و جایگاه این استان را در حوزه شعر ارتقاء بخشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواستار تعامل و همفکری بیشتر اصحاب فرهنگ و هنر استان شد و بیان داشت :انتظار من از هنرمندان این است که با تعامل و هم فکری با مجموعه این اداره به سمت توانمند سازی بیشتر حرکت کنند و بستری حرفه ای تر در حوزه فرهنگ و هنر در استان ایجاد نمایند.

نبی زاده با بیان اینکه  در این زمینه هیچ تبعیضی در بین شهرستان های استان قائل نخواهیم بود، گفت: سعی ما براین است نگاه ویژه ای به هر شهرستان داشته باشیم چرا که این امر باعت توسعه فرهنگ و هنر هر منطقه خواهد شد

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله