معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی از برگزاری گردهمایی بزرگ ورزشکاران جانباز و معلول استان خبر داد و عنوان کرد: این همایش در ۲۵ مهرماه ، ساعت ۱۸ در سالن عفاف شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد.

جواد رجبی به برنامه های هفته ملی پارالمپیک اشاره کرد و گفت: این برنامه ها از ۲۴ مهر آغاز و تا ۳۰ مهر ادامه خواهند داشت. وی در ادامه اهم برنامه های گرامیداشت این هفته را به شرح ذیل اعلام نمود :

نواختن زنگ پارالمپیک در یکی از مدارس استثنایی استان ، برگزاری گردهمایی بزرگ ورزشکاران جانباز و معلول با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از این عزیزان ، غبارروبی مزار شهداء ، دیدار با نماینده محترم مجلس ، دیدار با خانواده ورزشکاران معلول ، حضور ورزشکاران برتر جانباز و معلول در برنامه تلویزیونی شبکه استانی ، حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه ، حضور ورزشکاران مراکز نگهداری معلولین تحت نظارت بهزیستی استان را در برنامه داریم. معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی از حضور ورزشکاران جانباز و معلول در نماز جمعه ۲۷ مهر خبر داد و افزود: شنبه هفته آینده مسئولان و ورزشکاران در مراکز بهزیستی ، تقدیر از خبرنگاران فعالی در عرصه ورزش جانبازان و معلولان ، و برگزاری مسابقات والیبال نشسته استانی و برنامه ی ورزش باستانی اشاره نمود.

گفتنی است اداره کل بهزیستی بعنوان رئیس ستاد برنامه هفته ملی پارالمپیک و هیئت ورزش های جانبازان ومعلولان دبیر این هفته تعیین شده اند و دستگاه های آموزش و پرورش استثنایی و ورزش و جوانان نیز در اجرای برنامه های هفته مذکور همکاری خواهد نمود.

وی خاطر نشان کرد برنامه های فوق همزمان در ۱۰ شهرستان سطح استان نیز برگزار خواهد شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله