علوی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در  اختتامیه کنگره سرداران شهید و۲۰۰۰شهید استان خراسان جنوبی با اشاره به

اینکه یکی  از بزرگترین اقدامات ارزشمند در این برهه از زمان بزرگداشت شهداست برگزاری این کنگره ها در برابر عظمت شهدا در واقع قطره ایی است در برابر اقیانوس در واقع شهدا به این فعالیتها نیاز ندارند در حقیقت ما هستیم که باید بدانیم که باید این امانت شهدا را حفظ کنیم . ما هستیم که باید باهوش باشیم دشمن همواره در حال نفاق و براندازی است . دشمن در جنگ سخت ناکام مانده در سطح وسیع معنویات مردم را نشانه رفته و اقتصاد مردم را هدف قرار داده است بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در این هم مانند جنگ سخت ناکام خواهد ماند .

نسل جوان امروز برای به مراتب آمادگی بیشتری برای دفاع از نظام و انقلاب را دارد  انهم به برکت جانفشانی جوانان شهیدی است که برای استمرار انقلاب اسلامی   از جان خود گذشته اند و این پیوند  نسل جدید و جوانان شهید دوران دفاع مقدس حایز اهمیت است .

در خشان ترن تاریخ بعد از اسلام بیان مقام معظم رهبری  دوران دفاع مقدس است باید انر مستند سازی کرد و به عنوان یک سند و  برگ زرین برای آیندگان حفظ کنیم . کنگره نشان داد که با وحدت و همدلی و انسجام می شود سخت ترین کارها را مدیریت کرد و نشان داد اگر در امور جاری هم نیز این وفاق و همدلی وجود داشته باشد موفقیت ها بیشتر متصور است یکی از راه کارهای  تلاش در حفظ انقلاب و نظام توجه به آثار دوران جنگ و دفاع مقدس است توجه به وصایای شهدا ،اثار نوشته شده از دوران جنگ ،امدادها غیبی دوران جنگ و صداقت در گفتار و عدالت در کردار رزمندگان و شهدا …

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله