مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: به مناسبت هفته جوان، کنفرانس ملی- منطقه‌ای “جوان خلاق، ایران پیشرو” با حضور شش استان به میزبانی خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

مهران سرپرست، امروز ۲۵ فروردین، در نشست خبری با موضول تشریح برنامه‌های هفته جوان اظهار کرد: وظیفه داریم در تمام طول سال به امور جوانان بپردازیم و با پیگیری‌هایی که انجام می‌دهیم بتوانیم جوانان را به مطالبات خود برسانیم.

وی با تاکید بر فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در رفع و کاهش آلام جامعه، افزود: تمام تلاش ما بر این است که تا پایان نیمه دوم سال جاری در هر شهرستان یک سازمان مردم نهاد جوان فعال را راه‌اندازی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه سال گذشته سال خوبی در حوزه جوانان بود و فعالیت‌های خوبی شکل گرفت، تصریح کرد: میزبانی همایش‌هاز ملی باعث معرفی بیشتر استان و توانمندی‌هایش به کشور و رونق اقتصاد استان خواهد شد.

سرپرست از افزایش سهم اعتبارات سازمان‌های مردم نهاد استان خبر داد و افزود: به مناسبت هفته جوان، کنفرانس ملی- منطقه‌ای “جوان خلاق، ایران پیشرو” به میزبانی خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور شش استان در این کنفرانس، ادامه داد: در این کنفرانس میزبان استان‌های خراسان شمالی، خراسان‌ رضوی، سیستان و بلوچستان و یزد خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: اعتبار درنطر گرفته شده برای این کنفرانس ۳۵۰ میلیون تومان است و در پایان از پنج کارآفرین برتر جوان به منظور معرفی بیشتر به جامعه تقدیر خواهد شد.

سرپرست از برگزاری یک گلریزان بزرگ برای کمک به سیل زدگان کشور خبر داد و بیان کرد: برای اجرای طرح شتاب‌دهی به شبکه‌سازی صنایع دستی سوغات خراسان‌جنوبی به منطور تسریع در تولید و فروش صنایع دستی استان ۴۰۰ میلیون تومان برآورده شده است.

وی افزود: طی اردیبهشت ماه از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی تجلیل خواهد شد که در این راستا سال گذشته ۷۵ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد و در سال جاری به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی یادآور شد: باید به بحث ستاد ساماندهی امور جوانان در خراسان‌جنوبی بیشتر توجه شود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله