کمیسیون بند ۵ آئین نامه سالن های سینمایی و طرز کار آنها در خصوص بررسی وضعیت سینما قدس شهرستان فردوس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس به منظور بررسی وضعیت ایمنی سینما قدس فردوس با حضور نماینده اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی و سایر اعضا کمیسون در محل سینما برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فردوس در این خصوص گفت: جلسه کمیسون بند ۵ سالتهای نمایش فیلم با دستور جلسه ی تعیین تکلیف وضعیت ادامه کار مدیریت سینما ، بررسی ایمنی ساختمان و سازه سینما قدس با حضور مسئول امور سینمایی فرهنگ وارشاد اسلامی استان، مالک سینما و نمایندگانی از فرمانداری ،شهرداری ،مسکن وشهرسازی،نیروی انتظامی، آتش نشانی در محل سینما برگزار شد و پس از بحث و تبادل نظر تخصصی و فنی چهار مصوبه داشت.

ایمانطلب در موردمهمترین مصوبات این جلسه افزود: با توجه به تایید عدم ایمنی سازه سینما و نگرانی مالک از خطرات احتمالی برای ادامه فعالیت سینما مقرر شد نظر نهایی توسط شورای تامین شهرستان داده شود.

وی در خصوص سایر مصوبات اظهار داشت: به آموزش و پرورش (مالک سینما) مدت شش ماه مهلت داده شد تا نسبت به تعیین تکلیف ساختمان مبنی بر نگهداری و یا فروش آن اقدام نماید که در صورت نگهداری نقشه مقاوم سازی و میزان اعتبار و هزینه آن مشخص نماید و در صورت فروش نیز استعلامات لازم در خصوص قیمت با کمک فرهنگ وارشاد اسلامی صورت پذیرد.

گفتنی است سینما قدس فردوس یکی از اولین سینماهای خراسان بزرگ می باشد که از سال ۱۳۵۰ در شهرستان فعالیت می نما

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله