کمیته برنامه ریزی تاسیس هنرستان هنرهای زیبا در استان خراسان جنوبی جهت برنامه ریزی به منظور تاسیس این هنرستان در محل سالن کنفراس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

 

؛ناصر نبی زاده صبح امروز ١٢ مهرماه جاری در کمیته برنامه ریزی تاسیس هنرستان هنرهای زیبا ،تاسیس این هنرستان را از الزمات این استان برشمرد و گفت:بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان در تلاشیم این هنرستان را جهت ارتقای هنر استان در آینده نزدیک در استان تاسیس نماییم.

 

وی با اشاره به اینکه استان خراسان جنوبی ازغنای فرهنگی و علمی بالایی برخوردار است یادآور شد:هدف اصلی از راه اندازی این هنرستان، به فعلیت رساندن استعدادهای بالقوه و پرورش استعداهای هنرجویانه در رشته های هنری است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه طبق جلسات برگزاری پیرامون این مسئله در وزارت ارشاد اسلامی نگاه مثبت موجود است تصریح کرد:در این آموزشگاه قرار است در ابتدای امر رشته های هنری،نمایش، سینما و نقاشی برای ادامه تحصیل دانش آموزان فراهم شود.

 

نبی زاده ضمن اشاره به نگاه حرفه‌ای به مقوله آموزش هنر از مسیر راه‌اندازی این هنرستان تاکید کرد و بیان داشت:تلاش می‌کنیم با ایجاد این مرکز، سوادآموزی هنری و فعالیت‌های مدیریتی خانواده‌ها را بیشتر متوجه سهم هنر در آبنده آموزش فرزندان نماییم و زمینه بروز و ظهور را برای تمام استعدادهاب هنری در استان فراهم کنیم.

 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله