اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی موفق شد در جریان بازرسی ها و ارزیابی های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان از عملکرد و مستندات این اداره کل در سال ٩۵ رتبه برتر را در مقایسه با سایر دستگاه های اجرایی استان کسب کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛احمد محبی با اعلام این خبر بیان داشت:در پی برگزاری برنامه جامع ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی استان خراسان جنوبی که به همت استانداری استان برگزار شد،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در بین دستگاه های اجرایی استان، مقام اول را به خود اختصاص داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: این اداره کل با توجه به ضرورت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در راستای اهداف دولت تدبیر و امید، با عنایت به ارزیابی‌های به عمل آمده توسط تیم‌های بازرسی و ارزیابی ستاد صیانت ازحریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استانداری خراسان جنوبی، در حوزه برنامه های ٩ گانه حقوق شهروندی و ١٠ گانه عفاف و حجاب به عنوان دستگاه برتر شناخته شد.

وی یادآور شد:این اداره کل علاوه بر پیاده سازی کامل دستور العمل های ابلاغی در تمامی حوزه های تحت مدیریت خود، همواره تلاش داشته با اجرای برنامه های فرهنگی متعدد به نهادینه سازی فرهنگ اسلامی و ایرانی و تقویت فضای معنوی در فضای اداری بپردازد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله