سرپرست اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه استراتژی و مدیریت استراتژیک در روابط عمومی در روز شنبه ۲۹ دی ماه در استان خبر داد.
آرامجو اظهار کرد: این کارگاه با حضور دکتر حمید شکری خانقاه مدیر و برنامه ریز ارتباطی و سخنران کنفرانس های ملی و بین المللی برگزار می شود.
وی افزود: این دوره بنا به ضرورت و اهمیت، با همکاری سازمان مدیریت برنامه ریزی و سازمان مدیریت صنعتی استان به عنوان دوره های ضمن خدمت کارکنان دولت تعریف و برگزار خواهد شد.
آرامجو گفت: در این کارگاه، شیوه های هوشمند سازی روابط عمومی، مدل های برنامه ریزی راهبردی در روابط عمومی، استراتژی سازی ارتباطی در روابط عمومی، مدیریت ارتباطات و روابط عمومی بحران، شیوه نامه عملی تدوین برنامه کاربرد ارتباطی در روابط عمومی به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان جنوبی، به اهمیت آموزش های تخصصی و افزایش مهارت های کاربردی نیز اشاره و تصریح کرد: برگزاری این آموزش ها جهت ارتقا و افزایش ظرفیت و توان روابط عمومی ها بسیار ضروری و از برنامه های مستمر این اداره کل می باشد.
آرامجو بیان کرد: در این راستا روابط عمومی استانداری با اهمیت دادن به موضوع آموزش و بالابردن توان و دانش تخصصی مدیران روابط عمومی و تبیین جایگاه واقعی روابط عمومی ها، نسبت به برگزاری دوره های تخصصی اقدام کرده است.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به چهل سالگی انقلاب، یادآور شد: در راستای ارتقاء دانش تخصصی روابط عمومی ها برای استفاده بهینه از فضای مجازی و اراءه گزارش عملکرد به شیوه های نوین، کارگاه آموزشی اصول و فنون تبلیغات در روابط عمومی نیز اخیرا در بیرجند برگزار و تعدادی از روابط عمومی ها، مهارت های لازم را کسب نمودند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است برگزاری این دوره های اموزشی، برای روابط عمومی ها کاربردی بوده و موجب تسهیل و تخصصی شدن امور ارتباطات و روابط عمومی گردد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله