نمایش “پنجره دوم از طبقه چهارم ” به نویسندگی و کارگردانی هادی صباغ زاده اجراهای خود را در آمفی تئاتر گلبانگ شهرستان بیرجند پایان داد.

 

نمایش” پنجره دوم از طبقه چهارم ” که با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان جنوبی و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان استان تولید شده است؛ از ٢٧ تیر ماه ١٣٩٨ لغایت ١ مرداد ماه به مدت ۵ شب در آمفی تئاتر گلبانگ شهرستان بیرجند به روی صحنه رفت.

 

صباغ زاده کارگردان و نویسنده این نمایش در یادداشتی بر نمایش اشاره می کند که ” نمایش پنجره دوم از طبقه چهارم به زندگی زن روستایی می پردازد که ١۵ سال پیش برای کار به شهر آمده و در شلوغی بازار بچه اش را گم می کند . حالا او که به شغل دست فروشی و فالگیری پارک مشغول است و کنار خوابگاه دختران بد سرپرست و بی سرپرست پرسه می زند. در خیال خود . دخترش را در جلد یکی از  همان دختران می یابد که در قالب شخصیت هایی ظاهر می شود که هرکدام تحت تاثیر معضلات اجتماعی قرار گرفته و در معرض خطر گمراهی هستند و …”

 

در این نمایش حلیمه یوسف پور، حسن اعتمادی نیا، الهام آزاده و حمید رضا پرهیز به عنوان بازیگر به ایفای نقش می پردازند و از دیگر عوامل این نمایش می توان به مجتبی والی نژادبه عنوان دستیار کارگردان- سمانه فاروقی به عنوان مدیرصحنه – سمیه قاسمی به عنوان منشی صحنه – رضا رفیعی به عنوان آهنگساز – بیتا قاسمی به عنوان طراح لباس – فریبا بابایی به عنوان گریمور- امیرحسین کامیار به عنوان اجرای نور – حمید کاظمی تبار برای هماهنگی و امیرحسین توکلی به عنوان طراح پوستر اشاره کرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله