? ،شهردار فردوس از انجام ۷۲ مورد ماموریت پرسنل شهرداری در پی تماس  تلفنی شهروندان  با تلفن ۱۲۵ اتش نشانی و یا اطلاع رسانی نیروهای گشت جهت رفع آبگرفتگی معابر و رها سازی خودرو ها در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری تا ظهر امروز( ۲۶ فروردین ) خبر داد.

? مهندس کاظمی در این خصوص گفت: طی بارندگی ۲۴ ساعت گذشته شهر فردوس ، مشکل آبگرفتگی و تجمع آب در برخی نقاط شهر خصوصا بافت فرسوده شهر ایجاد شد که عمده موارد با حضور به موقع نیروها و ماشین‌آلات شهرداری در اسرع وقت مرتفع گردیده است.

? وی افزود: علت اصلی آبگرفتگی  در اکثر نقاط شهر  جوابگو نبودن ظرفیت کانال‌ها در برابر حجم بالای بارش و بعضا مشکل انسداد و گرفتگی کانال‌ها بر اثر پل سازی غیر اصولی افراد و یا رسوب گل و لای بود که توسط ۸۵ نفر از نیروهای خدماتی، فضای سبز، عمرانی و آتش نشانی کار رفع این مشکلات انجام گردید.

?شهردار فردوس از توجه و همکاری  شهروندان و همچنین تلاش های پرسنل خدوم شهرداری فردوس و سایر ادارات خدمات رسان در رسیدگی به موقع به مشکلات تقدیر و ابراز امیدواری کرد که در ادامه بارندگی ها با توجه به آمادگی کلیه واحدهای مربوطه شهرداری از مشکلات بوجود آمده عبور نموده و برکات و نعمات بارندگی ها شامل حال عموم شهروندان گردد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله