وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به وجود افراد مستعد و عالم در خراسان جنوبی گفت: وجود این افراد مایه افتخار برای استانی است که جز مناطق محروم کشور است و میتواند منشأ خدمات فراوانی در حوزه سلامت و درمان باشد.

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امشب در جلسه با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بیرجند ضمن گرامیداشت یاد شهدای خراسان جنوبی گفت: آنچه که در موفقیت یک کشور مهم است، سیاست خارجی ،داخلی ،فرهنگ و دستگاههای تبلیغاتی کشور است.

دکتر هاشمی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نیز از این موضوع مستثنی نیست و باید در ایران طبق اصول حرکت شود تا پیش فن های شایانی حاصل شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: مسائلی فرهنگی در بین موارد مذکور از اثر بخشی و اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا وجود موارد فرهنگی در بین مردم می‌تواند زمینه ساز وجود سایر عوامل شود.

دکتر هاشمی نبود فرهنگ سازی مناسب را معضل اساسی کشور دانست و گفت: تا زمانی که فرهنگ سازی در کشور و در امورات مختلف صورت نگیرد ، پیشرفت شایانی دیده نخواهد شد.

وی افزود: پیشرفت های صورت گرفته در خراسان جنوبی در حوزه سلامت در فاصله زمانی سال ۹۲ تا ۹۶ ، به قدری چشمگیر است که میتوان گفت به قدر امورات انجام شده از سال ۶۴ در این استان کار انجام شده است.

دکتر قاضی زاده هاشمی با اشاره به وجود افراد مستعد و عالم در خراسان جنوبی گفت: وجود این افراد مایه افتخار برای استانی است که جز مناطق محروم کشور است و میتواند منشأ خدمات فراوانی در حوزه سلامت و درمان باشد

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله