نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در مقابل انحطاط سند ۲۰۳۰ که استعمارگران برای ما تعیین می کنند باید خانواده و جوانان و نوجوان را با ارزش های انسانی و اسلامی تغذیه کنیم تا در یک مدت مشخص شده به قله تمدن اسلامی برسیم.

 حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با سرپرست مخابرات منطقه استان افزود: مسئولیتی که بر دوش شما است با دیگر مسئولیت‌ها فرق می‌کند لذا بیش از هر زمان دیگری سنگینی می‌کند.

وی با اشاره با نوع ارتباط و تأثیرگذاری آن بر روی فرد و جامعه افزود: اگر آیت الله مطهری، مطهری می‌شود بخاطر اینکه با اشخاصی همچون امام خمینی (ره)، آیت الله بروجردی و آیت الله طباطبایی ارتباط داشته‌اند، لذا ارتباط فرقی نمی‌کند می‌خواهد چهره به چهره باشد یا از طریق روزنامه و دیگر راه‌های ارتباطی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: هویت انسان در ارتباطات است و اگر از این مجرا انسان تغذیه ناسالم شود مریض شده و باعث ترویج ظلم می‌شود.

وی بیان کرد: وقتی ارتباطات ما مسلمان‌ها با خارجی‌ها زیاد بشود فرهنگ محبت و ایثار و گذشت و دلسوزی از بین می‌رود و به جای آنها تفکر لیبرالی جایگزین می‌شود و در جامعه گرانفروشی و تقلب و ثروت اندوزی رواج پیدا می‌کند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله