استاندار خراسان جنوبی گفت: خدمت رسانی مطلوب به مردم با تلاش جهادی مسئولان انجام می شود و بهترین روزها برای ما، خدمتگزاری و بررسی مشکلات مردم در مناطق مختلف استان است.

محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در جمع مردم شهر نیمبلوک قائنات افزود: یکی از برنامه‌هایی که در حوزه مدیریت عالی استان دنبال می‌کنیم حضور مدیران در مناطق کمتر برخوردار است تا دیداری با مردم داشته باشیم و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: در سفر به شهرستان‌ها اولویت‌ها را شناسایی و با جذب اعتبارات ملی، توسعه را در مناطق مختلف استان شتاب خواهیم داد.

معتمدیان عنوان کرد: در ۴۰ سال گذشته خدمات قابل توجهی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته صورت گرفته ولی برخی از مطالبات هم باقی مانده که امیدواریم با حمایت مردم و تلاش مدیران بتوانیم شاهد توسعه استان و به خصوص مناطق کم برخوردار باشیم.

وی بیان کرد: در جلسه جمع بندی سفر به قائنات با مسئولان استانی و شهرستانی تصمیماتی گرفته خواهد شد که در جهت رفع مشکلات مردم خواهد بود و تلاش می‌کنیم در حد مقدور نسبت به مطالبات مردم اقدام کنیم.

استاندار خراسان جنوبی همراهی با انقلاب را یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مردم خراسان جنوبی دانست و افزود: در هر جایی که نیاز به حضور است شاهد حماسه مردمی هستیم و این مهم در صورتی شکل می‌گیرد که ظالمانه ترین تحریم‌ها را تحمل می‌کنند.

معتمدیان گفت: مردم خراسان جنوبی در مشارکت‌های سیاسی در صدر آمار کشور قرار دارند که این خود بیانگر حمایت همه جانبه آنان از نظام و انقلاب است.

پیوستن به بخش قاین، خانه عالم، مشکلات فرهنگی، ساخت شهرک مسکونی فولاد، راه اندازی کارخانه فولاد، تجهیزات ورزشی، سوخت خودرو، حق آبه سد بیهود و مشکلات بخش کشاورزی و دامداری از مهمترین مشکلات و خواسته‌های مردم نیمبلوک بود که استاندار خراسان جنوبی در این بازدید میدانی دستور حل برخی از این مشکلات را داد.

استاندار خراسان جنوبی در نخستین روز سفر دو روزه خود به شهرستان قائنات از شهرهای آرین شهر، اسفدن، خضری و روستاهایکرغند و نیمبلوک بازدید کرد.

بازدید از پروژه‌های شهری آرین شهر، دیدار مردمی، بازدید از شرکت فولاد قاین، دیدار با خانواده شهدا و غباروبی مزار شهدا و بازدید از روستاهای تیغاب و کرغند از مهمترین برنامه اولین روز سفر معتمدیان به قائنات بود.

همچنین بازدید از مناطق عشایری، چمن مصنوعی، زندان، پادگان ارتش، نیروگاه سیکل ترکیبی، دیدار با نخبگان و میز خدمت و جمع بندی سفر از مهمترین برنامه‌های استاندار خراسان جنوبی روز دوشنبه در شهرستان قائنات است.

شهر قاین مرکز شهرستان قائنات در ۱۰۰ کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله