مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در ایام نوروز در قالب ۲۳ پست ایمنی و سلامت با هدف کاهش حوادث جاده‌ای به مسافران نوروزی خدمت می‌کند.

محمدرحیم شهریاری، امروز ۲ فروردین، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز شده و تا ۱۶ فروردین ماه ۹۸ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ امدادگر آموزش دیده در این طرح در حالت آماده‌باش هستند، افزود: در طرح نوروزی هلال احمر ۲۳ پایگاه ثابت و هفت پایگاه سیار فعالیت خواهند کرد و برای پشتیبانی نیز از ۷۰ خودروی امداد و نجات کمک گرفته می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی و رفع دغدغه‌های مهمانان استان از اهداف برگزاری این طرح است.

شهریاری با بیان اینکه یک بالگرد امدادی نیز برای طرح نوروزی در مواقع بحرانی پیش بینی شده است.، تصریح کرد: ۱۸ دستگاه ایستگاه سلامت در طول طرح در ورودی شهرها مستقر می‌شود و تست قند خون و فشار خون را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۱۱ خیمه نماز و ۱۶ فضای دوستدار کودک در محل استقرار پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی برپا می‌شود.

شهریاری یادآور شد: سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان نیز آماده دریافت امدادخواهی است و نزدیک‌ترین تیم عملیاتی به محل‌های مورد نظر اعزام می‌کند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله