غلامرضا قوسی با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به تشکل‌ها داریم چون آنها نقش مؤثری در توسعه اقتصادی استان دارند، گفت: نقش کشاورزی و تولیدکنندگان این بخش بسیار مهم و حیاتی است و هدف اصلی ما افزایش و بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی جامعه هدف کشاورزی است که این امر باعث جلوگیری از مهاجرت مردم به شهرها می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه تشکل‌ها می‌توانند نقش موثری در راستای کشاورزی داشته باشند افزود: نگاه ویژه‌ای به تشکل‌هایی داریم که طرح‌های مناسبی را در چرخه تولید تا صادرات انجام می‌دهند.

وی تشریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی به شدت از اینگونه طرح‌هایی که زنجیره تولید تا سفره را کاهش می‌دهند، حمایت می‌کند.

وی ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه از پروژه‌هایی که ضریب تبدیل بالایی داشته باشد عنوان کرد: از تشکل‌ها و بهره‌بردارانی که برای پیشرفت کشاورزی منطقه گام برمی‌دارند و آنها که بتواند در مدت زمان کوتاهی دام را وارد بازار کنند حمایت جدی می‌کنیم.

وی تشریح کرد: یکی از اهداف ما این است که تغذیه مناسبی را برای دام استان دنبال کنیم و پیگیر آن هستیم که نهاده‌ها به موقع به دست بهره برداران کشاورزی رسانده شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به تغییر رویه در نگاه مدیریتی اشاره و عنوان کرد: مدیریت جدید یعنی استفاده از دانشی که کسب کرده‌ایم و تجربه و دانش بومی هر منطقه که طی سال‌ها به دست آمده است.

غلامرضا قوسی به تلفیق علم و تجربه تأکید کرد و اظهار داشت: کشاورزان و بهره‌برداران باید درخواست کلاس‌های آموزشی و ترویجی داشته باشند که با علم روز در راستای پیشرفت و بهره‌برداری از تولیدات کشاورزی  گام بردارند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله