گاهی زمزمه ی مدیران بومی و غیر بومی از رسانه ها  استانی شنیده می شود گویی در سالیان دولت صرفا اصولگرا با تفکرات  خاص خود تمام مدیران  ارشد و غیر ارشد ما بومی بوده اند و زاده این خاک و آب  ، حافظه تاریخی شما کجاست  آقای سید صولت مرتضوی اینجا را لرستان جنوبی کرده بود یا مهندس  قهرمان رشید اینجا را آموزش پرورش خراسان رضوی ،.چرا رسانه های همسو با دولت آن زمان در سکوت بودند و کوس طبل مدیران بومی را به صدا در نمی آوردند .

گویی این روزها درسایه ی  نمایندگان معزز خراسان جنوبی رسانه های همسو با اصولگریان از مدیریت ارشد استان دلگیر هستند و ناراحت  . اگراین دلگیری صرفا از سر دلسوزی باشد جای تقدیر هم دارد لیکن از این قائله بوی دیگری به مشام می رسد . گویا تغییرات در بدنه ی دستگاه های دولتی به مزاج خیلی ها خوش نیامده است و از هر ریسمانی  برای رسیدن به آرزو و امال خود استفاده می کنند و در این میان  این احساس به وجود امده است که از جوهر  وجودی نمایندگان معزز استان که مرتبه ایشان در جایگاه رفیعی می باشد سو استفاده ابزاری می کنند  ، بعضی از رسانه ها   برا ی هجمه به دولت و کارگزاران دولت در استان .

آقایان  معزز و محترم نماینده ی استان  ، دولت و دولتمردان  تا چهار سال آینده از بدنه تدبیر و امید هستند و حق طبیعی دولت است تا مدیران همسو با سیاست های فکر و اجرایی خود را حتی در کوچکترین  بدنه مدیریتی منصوب کند . این روزها شما بخاطر مصالح جمعی و خردی در استان خراسان جنوبی باید در کناردولت برای توسعه پایدار استان به عنوان نماینده و  خارج از هر حزب و تشکلی گام بردارید تا توازن منطقه ایی . محرومیت زدایی – کارآفرینی – مقابله با مهاجرت و بیکاری – مقابله با خشکسالی – تامین زیر ساخت های استان و …. تامین گردد شما  نماینده احاد مردم در خراسان جنوبی هستید .  این روزها استان به همدلی نیاز دارد .

این روزها نماینده دولت در استان جناب آقای مهندس پرویزی و تیم همراهشان هستند و بس و می بایست راه همدلی برای رفع مشکلات و موانع در استان با درایت شما  گشوده شود  ..  این استان هنوز با گذشت  سالها از تاسیس آن در شاخصه های توسعه در قعر جدول قرار دارد .. با دولت همراه و همدل شوید در زمان باقی مانده از وکیلی خود .

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله