مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با همکاری دستگاه های اجرایی همزمان با دهه فجر در استان برگزار می شود.

در نشست کارگروه عمرانی و امور نمایشگاه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دستگاه های اجرایی و حاکمیتی بایستی برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه ما را یاری کنند.
وی بر تامین اعتبار مورد نیاز برای برپایی این نمایشگاه توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: اگر بستری مناسب با حضور همه سازمان ها فراهم شود ما نیز آماده ایم در کنار تمامی دستگاه ها این برنامه را به نحو احسن اجرا کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر این بسترها فراهم شود همزمان با ۴۰ سالگی انقلاب، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه آن با قبل از انقلاب با شکل، محتوا و برنامه های جنبی مختلف برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: برای بیان دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همچنین از تمامی ظرفیت نشریات و رسانه های استان بهره مند خواهیم شد.
نبی زاده گفت: در این زمینه رسانه های مکتوب استان که با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط هستند، آمادگی لازم را دارند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی هم گفت: بزرگترین اتفاقی که طی دوران ۴۰ سال انقلاب اسلامی در این منطقه به وقوع پیوست، استان شدن خراسان جنوبی در سال ۸۳ است.
حمید حلاجی مقدم افزود: باید در اطلاعات و دستاوردهایی که دستگاه های اجرایی در اختیار صدا و سیما قرار می دهند این موضوع تفکیک شود.
وی بیان کرد: در بیان دستاوردهای انقلاب صرفنظر از اینکه آمار قابل توجه است، اما بهتر است به صورت مصور باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: صدا و سیما بهتر است دستاوردهای مدنظر را از دستگاه های اجرایی اعلام و مطالبه کند.
حجت الاسلام احمد رضایی افزود: در این صورت با ارایه درست و به موقع دستاوردهای انقلاب و نظام، مردم بیشتر بهره مند می شوند و فضای امیدواری بیشتری حاکم خواهد شد.
وی اظهار داشت: از هم اکنون به تمامی همکاران سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان ها اعلام کرده ایم هیچ کاری بدون پیوست دستاوردهای انقلاب تعریف نشود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه فاطمیه و آستانه دهه فجر برنامه های استانی و خارج از استان زیادی برنامه ریزی شده و در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در این مدت تمامی مداحان شاخص استان به مشهد دعوت می شوند، همچنین دوره آموزشی به مدت یک هفته برای مداحان برگزار خواهد شد که همه پیوست چهلمین سالگرد بوده است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله