فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: دشمنان با سه راهبرد تحریم‌های فلج کننده، سرگرم کردن ملت ایران به مباحث بی ارزش و اغتشاش و نفوذ به دنبال فروپاشی نظام اسلامی بودند.

 سردار مجید شجاع، امروز ۲۷ دی، در همایش فرهیختگان فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز یکی از مهم‌ترین روزهای انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال گذشته است.

وی گفت: انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه ۵۷ و به دنبال مجاهدت‌های بنیانگذار کبیر انقلاب امام راحل پا به عرصه وجود گذاشت و امسال در چهل سالگی خود به بالندگی و شکوفایی رسیده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: دشمنان انقلاب چشم دیدن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را نداشتند و از ابتدا انقلاب تاکنون همواره خط و نشان کشیدند و تهدیدهای بسیاری را انجام دادند.

شجاع با بیان اینکه آن‌ها نمی‌خواستند انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را جشن بگیرد، تصریح کرد: دشمنان با اصل نظام اسلامی مشکل دارند و آمریکای جهانخوار برای اینکه منافع آن‌ها در منطقه محقق نشده به دنبال ریشه کنی انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه در ابتدای دهه ۶۰ بحث ترورها و بمب گذاری توسط منافقان و جنگ تحمیلی هشت ساله دفاع مقدس را داشتیم، اظهار کرد: جوانان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس با تمام وجود از نظام و اسلام دفاع کردند و اجازه ندادند یک سانتی متر از خاک میهن به دست دشمن بیافتد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمنان با سه راهبرد تحریم‌های فلج کننده، سرگرم کردن ملت ایران به مباحث بی ارزش و اغتشاش و نفوذ به دنبال فروپاشی نظام اسلامی بودند.

وی با بیان اینکه دشمن در این ۴۰ سال تلاش کرده انقلاب به پنج گام اساسی نرسد، افزود: انقلاب اسلامی و نظام اسلامی دو گام از این پنج گام است که جمهوری اسلامی به آن رسیده اما همچنان با سه گام دیگر یعنی دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی فاصله داریم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در افق تمدن اسلامی جایگاهی برای نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی ترسیم شده است، بیان کرد: شبکه فرهیختگان فرهنگی در نیروی انتظامی شکل گرفته که در این شبکه ۱۵ طیف شامل؛ سخنرانان، مداحان، مؤذنان، مبلغان، مکبران، راویان، نویسندگان، گروه‌های سرود، تواشیح، فیلمسازان، قاریان و حافظان وجود دارد.

شجاع با بیان اینکه تاکنون ۲۹۰ نفر از این اقشار در استان شناسایی و جذب شدند و مورد آموزش قرار گرفتند، یادآور شد: گفتمان سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی، ساده زیستی، اخلاص، امربه معروف و نهی از منکر و رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی از اهداف اصلی شبکه فرهیختگان فرهنگی است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله