سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درمیان گفت: سینما سیار نخستین بار در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان راه اندازی شد.

طیبه صافی گفت سینما سیار از روز شنبه ۲۲ دی به مدت چهار روز با اکران فیلم آهوی پیشونی سفید ٢ و فروش نزدیک به یکهزار و ۴۰۰ بلیط و برگزاری ١٠ سانس برپا شده است.
وی بیان کرد: با توجه به نبود امکانات تفریحی این طرح با استقبال حداکثری مردم به ویژه دانش آموزان روبه رو شد و در ماه های آینده فیلم های دیگری نیز در این شهرستان روی پرده خواهد رفت.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درمیان گفت: فاز نخست مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و تاکنون در زمینه اجرای این طرح در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع بیش از ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
وی اضافه کرد: در مرحله نخست مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ساخت نگارخانه پیش بینی و پیگیری هایی برای احداث آن از اواخر سال ۹۲ شروع شد.
صافی از فرمانداری شهرستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی خواست توجه ویژه‌ای در زمینه اختصاص اعتبار به این پروژه داشته باشند.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و ۷۹۷ کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول ۷۰ کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله