میز خدمت به منظور بررسی مسائل و مشکلات ساکنان محله کارگران شهر بیرجند با حضور فرماندار بیرجند، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و روسای ادارات این شهرستان برپا شد

پس از اقامه نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در مسجد صدیقه طاهره (س) محله کارگران، مدیران دستگاه های اجرایی بیرجند شامگاه دوشنبه به خواسته ها و مشکلات مردم رسیدگی کردند.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران مسجد صدیقه طاهره (س) بیرجند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ۴۰ سال تلاش کردند که استقلال و عزت ما را بگیرند اما موفق نشده و نخواهند شد و از این تحریم ها و مشکلات هم عبور خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، وی افزود: این کشورهای عربی که هر کار می کنند تا دل آمریکا را به دست آورند، بدانند اولین کشوری که برای آنها مشکل ساز خواهد شد همین آمریکا و ایادی آن خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه هیچ خدمتی بالاتر از رسیدگی به امور مردم نیست بیان کرد: یقینا مردم شمال شهر بیرجند دو مشکل اساسی دارند که اولین مشکل خلاء مرکز درمانی و عدم وجود درمانگاه است.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در گذشته با آقای نوربخش (مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی) جلسات زیادی برگزار شد و توانستیم مجوز ساخت یک درمانگاه در شمال شهر را بگیریم که زمین آن نیز اکنون مشخص شده است و بنا بود تا ایشان به بیرجند سفر کنند و کلنگ ساخت آن را بر زمین بزنند که متاسفانه از دنیا رفتند.
وی با بیان اینکه وزارت بهداشت نسبت به شمال شهر و ساخت مرکز درمانی کوتاهی می کند ادامه داد: دومین مشکل این منطقه نبود فضای ورزشی برای جوانان است که البته اقداماتی در حال انجام است و امیدواریم مسئولان در این زمینه و ساخت سالن های ورزشی همت کافی داشته باشند.
حجت الاسلام عبادی گفت: جا دارد یک مرکز درمانی ۲۴ ساعته و پزشک متخصص در منطقه شمال شهر بیرجند وجود داشته باشد، لذا باید مسئولان مربوطه این منطقه را بهتر ببینند.
وی اظهار داشت: اکنون جمعیت انبوهی در شمال شهر مستقر شده اند و می طلبد توجه ویژه ای صورت گیرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله