♻️معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی که صبح امروز در چهارمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی  استان سخن می گفت، با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید برنامه های میان مدت و بلند مدت خود را به کارگروه امور زیربنایی استان ارائه کنند، تصریح کرد: اعضای کارگروه با توجه به رسالت و مسئولیتی که بر عهده دارند، باید نسبت به برنامه ریزی صحیح جهت رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش کنند.

?به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید مجتبی علوی مقدم با تاکید بر اینکه دستگاه ها در افق ۲۵ سال آینده برنامه های خود را تهیه کنند ، افزود: این چشم انداز، شامل یک برنامه ۵ ساله و یک برنامه بلند مدت ۲۰ ساله خواهد بود.

?وی با تاکید بر حضور فرمانداران محترم شهرستان های استان در جلسات کارگروه و کمیته فنی به منظور ارائه اطلاعات دقیق یادآور شد: به جهت اهمیت موضوعات کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی،  مدیران در جلسات کارگروه، باید شخصا و با اطلاعات و مستندات کامل در جلسات حضور پیدا کنند.

?علوی مقدم با تاکید بر اینکه موضوعات مطروحه در این کارگروه باید به صورت هدفمند در جلسات ارائه گردد خاطر نشان ساخت: موضوعات و اولویت های مورد نیاز، طی سه ماه آینده توسط دستگاه ها احصاء شده و ارائه گردد ؛ همچنین اعضا فرصت دارند طی دو هفته آینده برنامه های امور زیربنایی خود را که تهیه کرده اند به دبیرخانه ارسال نمایند.

?معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، در بخش دیگری از سخنان خود موضوع تامین آب را از مهمترین مشکلات پیش روی استان ذکر کرد و گفت: در روند بررسی درخواست ها و طرح های ارائه شده به این کارگروه، آنچه بیش از همه چیز باید مد نظر قرار گیرد، حقوق مردم و رعایت قوانین و آیین نامه هاست که باید بیش از گذشته مورد توجه اعضای محترم کارگروه قرار داشته باشد.

⭕️⭕️در روند بررسی درخواست ها؛ توسعه اشتغال مد نظر کمیته فنی قرار داشته باشد.

 

?معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در روند بررسی درخواست ها؛ توسعه اشتغال مورد نظر اعضا قرار داشته باشد.

?وی تصریح کرد: دستگاه های کارگروه امور زیربنایی با رعایت کلیه قوانین و مصوبات مرتبط، به صورت شفاف و قانونمند نظرخود را در خصوص درخواست ها و طرح ها ارائه کنند.

?علوی مقدم با بیان اینکه ضرورت دارد در صورتجلسات و موافقت نامه های صادره از طریق گارگروه حتماً حرایم و شرایط مربوط به هر طرح لحاظ شود، اظهار امیدواری کرد: اعضای کارگروه ضمن افزایش مشارکت در جلسات و کمیته های فنی ذی ربط، برنامه های افق ۱۴۲۰  خود را پیش بینی و ارائه نمایند.

?بر پایه این گزارش، صبح روز یکشنبه ۳ دی ماه چهارمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور اعضای کارگروه تشکیل و در خصوص ۱۰ مورد از درخواست ها و طرح هایی که قبلا در کمیته فنی ذیل کارگروه مورد بررسی قرار گرفته بودند، تصمیماتی اتخاذ گردید.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله