مرکز خدمات جامع سلامت پروفسور بلالی مود روز شنبه با حضور جمعی از مسئولان خراسان جنوبی در شهر مود سربیشه افتتاح شد.

در این آیین نماینده مردم شهرستان های سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت، پدر علم سم شناسی ایران «پروفسور بلالی مود»، مدیر شعب بانک کشاورزی استان، فرماندار سربیشه، امام جمعه مود و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز حضور داشتند.
مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی در این آیین گفت: برای احداث مرکز خدمات جامع سلامت یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان هزینه شد که ۷۰۰ میلیون تومان توسط بانک کشاورزی تامین شده است.
امیرحسام قزلباش افزود: برای مجموعه بانک کشاورزی مایع مباهات است که در کنار رسالت خود، در پروژه های عام المنفعه نیز همکاری دارد که امروز در جای جای کشور اثرات و برکات آن را شاهد هستیم.
وی بیان کرد: اشتغالزایی در حوزه بخش کشاورزی و منابعی که تزریق شده است به نوعی امنیت غذایی کشور را تامین کرده است.
مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: این بانک در کنار رسالت خود در امور خیریه و ایفای مسئولیت های اجتماعی سعی کرده همیشه نقش ماندگار داشته باشد و یکی از بانک های پیشگام در خدمات امور خیریه و عام المنفعه باشد.
وی عنوان کرد: با قراردادی که در قالب تفاهم نامه سه جانبه بین بانک کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مجمع خیرین سلامت منعقد شد عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت از ابتدای سال ۹۶ آغاز و امروز افتتاح شد.
قزلباش تاکید کرد: این مرکز با بهترین کیفیت مصالح احداث شده و بدون شک اثری ماندگار و پر خیر و برکت برای مردم شریف و فرهیخته این منطقه به همراه خواهد داشت.
وی به اقدامات بانک کشاورزی استان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: مشارکت در ساخت و تجهیز بیمارستان رادیوتراپی ایران مهر، تامین جهیزیه ۱۵۰ نو عروس در سه مرحله، شرکت در مراسم جشن گلریزان در سال های ۹۶-۹۷ از جمله این اقدامات است.
مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار و لوازم تحریر در مناطق محروم عشایری در ابتدای سال تحصیلی جاری، مشارکت در ساختمان مرکز جامع سلامت پروفسور بلالی شهر مود و مشارکت مدیر و کارکنان بانک کشاورزی در جمع آوری هدایای نقدی به منظور اهدا به مددکاران بیماران مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند از دیگر اقدامات اجتماعی بانک کشاورزی در استان است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله