استاندار خراسان جنوبی گفت: مطالبات بر حق مردم در سفرهای شهرستانی در دستور کار مدیران استان قرار می گیرد و امیدواریم تا پایان سفر و در نشست جمع بندی مصوبات با کار کارشناسی مصوب و ابلاغ شود.

محمد صادق معتمدیان روز یکشنبه در هشتیمن سفر شهرستانی خود در جمع مردم آرین شهر قاینات افزود: هدف مدیران استان از سفرهای شهرستانی در مرحله نخست دیدار مردمی است تا از نزدیک مسایل و مشکلات مردم را مورد بررسی قرار دهند که نتایج ملموسی از این جهت کسب شده است.

وی ادامه داد: حضور میدانی مدیران در مناطق کمتر توسعه یافته و بررسی میدانی این حسن را دارد که برنامه ریزی ها بر اساس مطالبات مردمی است و خروجی آن رضایت مندی مردم را به دنبال دارد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه ساماندهی ورودی آرین شهر از مطالبات به حق مردم است که امید است طرح مطالعاتی و اجرایی آن در هفته دولت آغاز شود و تا پایان سال جاری به پایان برسد.

وی یادآور شد: در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان نیز وضعیت ساماندهی ورودی آرین شهر مورد پیگیری قرار گرفت.

معتمدیان ادامه داد: در حوزه های بهداشتی، کتابخانه و سرانه آموزشی نیز خواسته های مردم آرین شهر بر اساس سرانه ها تطبیق داده می شود تا مشکلات رفع شود.

وی یادآور شد: مردم خراسان جنوبی بیشترین مشارکت سیاسی را در کشور دارند که نشان از اراده و همتی است که در ۴۰ سال گذشته به اثبات رسیده و ستودنی است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: دولت منابع محدود و شرایط خاصی دارد و در شرایط حساسی به سر می بریم، همچنین تحریم های ظالمانه که دشمنان اعمال کردند به بالاترین حد خود رسیده که با تدبیر رهبری، دولت و مقاومت مردم همه توطئه های دشمن در کنار همه مشکلات اقتصادی بی ثمر خواهد بود.

وی تاکید کرد: بازگشت درآمد های نفتی و محدودیت های اقتصادی کشور به آن معنا نیست که دولت برنامه نداشته باشد بلکه جمهوری اسلامی به عنوان یکی از قدرتمندترین کشور های منطقه با هشت هزار کیلومتر مرز از فرصت ها به بهترین نحو بهره مند خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی در سفر دو روزه خود به شهرستان قاینات از شهرهای آرین شهر، اسفدن، خضری و روستاهای کرغند، نیمبلوک، تیغاب، خرم آباد و سینیدر، بازدید خواهد کرد.

بازدید از پروژه‌های شهری آرین شهر، دیدار مردمی، بازدید از شرکت فولاد قاین، بازدید از مناطق عشایری، چمن مصنوعی، زندان، پادگان ارتش، نیروگاه سیکل ترکیبی، دیدار با نخبگان و میز خدمت و جمع بندی سفر از مهمترین برنامه‌های معتمدیان است.

شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در ۱۰۰ کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله