مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، پنجمین جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی از ۱۲ بهمن تا ۱۸ بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

ناصر نبی زاده، امروز ۱۰ بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: همزمان با این جشنواره نیز پنجمین جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی از ۱۲ بهمن تا ۱۸ بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: در این جشنواره ۱۵ فیلم شامل؛ پنج فیلم در حوزه کودک و نوجوان و ۱۰ پروژه در حوزه مسابقه در استان اکران می‌شود.

نبی زاده با بیان اینکه فیلم‌های بخش کودک و نوجوان از ساعت ۹:۳۰ صبح روز شنبه ۱۳ بهمن تا چهارشنبه ۱۷ بهمن به صورت رایگان در سینما بهمن اکران می‌شود، تصریح کرد: فیلم‌های بخش مسابقه نیز از جمعه ۱۲ بهمن تا پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاحیه جشنواره فیلم فجر استان فردا ۱۱ بهمن ساعت ۱۸ در سینما بهمن بیرجند است، افزود: فیلم‌های بخش کودک و نوجوان شامل؛ لکنت، پاستاریونی، بنیامین، ضربه فنی و آخرین داستان و فیلم‌های بخش مسابقه نیز شامل جان دار، مدیترانه، ایده اصلی، سرخپوست، سمفونی نهم، بنفشه آفریقایی، ناگهان درخت، غلامرضا تختی، شبی که ماه کامل شد و طلا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند بلیط‌ها را به صورت اینترنتی از طریق سایت   cinematicket.org   و یا به صورت حضوری در سینما بهمن بیرجند تهیه کنند.

نبی زاده با بیان اینکه مبلغ هر بلیط ۱۰ هزار تومان است، اظهار کرد: تعداد سینماهای استان، هفت سینما است که از این تعداد سه سینما و سه سالن نمایش است.

وی با بیان اینکه فروش فیلم‌‌ها در شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته در استان افزایش چشمگیری داشته است، افزود: از سرمایه گذارانی که علاقه به احداث پردیس سینمایی در استان هستند، استقبال خواهیم کرد که یکی از سرمایه گذاران در استان برای ساخت پردیس سینمایی به دنبال سرمایه گذاری است که امیدواریم پردیس سینمایی توسط بخش خصوصی در استان داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: نمایشگاه منتخب آثار ۴۰ ساله موزه هنرهای معاصر تجسمی در ۴۰ شهر کشور برگزار می‌شود که افتتاحیه این نمایشگاه روز شنبه ۱۳ بهمن ساعت ۱۶ در محل نگارخانه شهر بیرجند برگزار خواهد شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله