?مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه نقش رانندگان در سرپایی و پایداری تولید و توزیع بسیار مهم است گفت: از دی ماه سال گذشته تا پایان آذرماه امسال حدود ۴ هزار و ۲۰۰ دستگاه کامیون از بیرجند و استان، محصولات شرکت کویرتایر را به اقصی نقاط کشورحمل کردند.

? آقای مهندس سید محمد حسین زینلی در مراسم تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل جاده ای شرکت کویرتایر که با حضور فرماندار بیرجند ومدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی برگزارشد اظهار داشت: تامین مواد مورد نیاز کشور در ابعاد مختلف اعم از آرد، موادغذایی ،گندم، کالاهای صنعتی و مواد اولیه و مواد مورد نیاز مملکت مسئولیت بسیار سنگینی است که در همه کشورها و نظام های سیاسی بر عهده فعالان حمل و نقل چه در عرصه زمینی، دریایی، ریلی و هوایی قرار داده شده است.

?وی افزود: در کشور پهن پیکر جمهوری اسلامی ایران که صدها هزار کیلومتر جاده و شریان های حیاتی وجود دارد و با توجه به سهم بسیار اندک حمل و نقل ریلی، دریایی و هوایی در جابجایی انسان و کالا نقش رانندگان بسیار حیاتی و مشخص است.

?مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه نقش رانندگان در پایداری تولید و توزیع بسیار مهم است بیان کرد: ۱۴۰۰ نفر در این شرکت به صورت مستقیم مشغول فعالیت می کنند.

?آقای مهندس زینلی با بیان اینکه رانندگان سهم به جا ماندنی در حوزه حمل و نقل دارند تصریح کرد: در سال مالی گذشته کویرکه از دی ماه ۹۵ تا آخر آذرماه امسال می باشد حدود ۴ هزار و ۲۰۰ دستگاه کامیون از بیرجند و استان ،محصولات این شرکت را به اقصی نقاط کشور حمل کردند.

?وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۳۰۰ کامیون ترانزیت بوده است خاطرنشان کرد: همچنین روزانه حدود ۶۰ کامیون با شرکت کویرتایر همکاری دارند به گونه ای که روزانه یا در حال بارگیری ویا در حال برگشت هستند ویا مواد اولیه کارخانه رااز بنادر ومراکز تولیدی حمل می کنند.

?مدیرعامل شرکت کویرتایر اظهار داشت: همچنین حدود ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار حلقه از محصولات شرکت کویر تایر توسط رانندگان حمل شده است.

?در پایان این مراسم از ۱۵ نفر از فعالان عرصه حمل و نقل جاده ای شرکت کویرتایر تجلیل به عمل آمد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله