مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره خلاء پایگاه خبری تخصصی در حوزه بیمه‌های درمانی گفت: پایگاه خبری می‌تواند در ارتقای سواد سلامت نیز موثر باشد چرا که مردم در بسیاری از موارد با حقوق خود آشنایی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، مهندس طاهر موهبتی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در مراسم رونمایی از این پایگاه (آی‌هینا) که با حضور مدیران و معاونان ستادی و خبرنگاران برگزار شد، بیان کرد: در حوزه بیمه‌های درمانی خلاء پایگاه خبری تخصصی احساس می‌شد. البته این موضوع تنها به ارتباطات محدود نمی‌شود و در ادبیات حقوقی و علمی بیمه نیز این ضعف وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش خدمات سازمان بیمه سلامت هستند، ادامه داد:  ۲۰۰ میلیون بار مراجعه در بخش سرپایی در سال اتفاق می‌افتد به نحوی که در سال هر نفر ۵ بار به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند که عدد قابل توجهی است.
موهبتی ادامه داد: مخاطب بسیار زیادی در حوزه بیمه‌های درمانی وجود دارد.سازمان تامین اجتماعی و سازمان‌های دیگر جمعیت کل کشور را تحت پوشش قرار می‌دهند و بیش از ۸۰میلیون دفترچه در اختیار مردم است.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران بر انتشار اخبار به موقع و صحیح تاکید کرد و گفت: اخبار باید نیاز مخاطب را برطرف کند. بنابراین خبرهای تخصصی در حوزه بیمه‌های درمانی و تولید محتوای مناسب بسیار حائز اهمیت است.
موهبتی با  اشاره به اینکه پایگاه خبری می‌تواند در ارتقای سواد سلامت نیز موثر باشد، بیان کرد: مردم در بسیاری از موارد با حقوق خود آشنایی ندارند که این سایت می‌تواند نقش و رسالت اطلاع رسانی در حوزه بیمه‌های درمانی را به صورت تخصصی انجام دهد.
۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله