معتمدیان استاندار خراسان جنوبی متاسفانه در استان همه در تبین مشکلات مانده اند مشکلات احصا شده و مشخص شده است جلسات و حرف زدن را باید کم کنیم و برنامه های اجرایی را شروع کنیم باید مشکلات مردم حل شود. متاسفانه نیازهای استان اولویت بندی نشده است. سفرهای شهرستانی تشریفاتی نباشد .

محمد صادق معتمدیان   در جلسه  دیدار با اعضای شورا اسلامی ، بخشداران و شهرداران شهرستان نهبندان  گفت: خراسان جنوبی و به ویژه شهرستان نهبندان شاخصه های توسعه پایین است. وی با اشاره به اینکه مشکلات زیرساختی در این شهرستان ریشه تاریخی دارد افزود: علی رغم همه مشکلات و کمبود های عمرانی و اقتصادی جمهوری اسلامی خدماتی انجام داده است.

معتمدیان بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در استان است همه در تبعین مشکلات مانده ایم  و نیازی به گزارش دهی نیست.

استاندارخراسان جنوبی مردم نهبندان را مرزداران کشور دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری در سال۷۸ به این شهرستان آمده است و طرح توسعه نهبندان بیش از ۲۰ سال شده که تصویب شده است.

وی با بیان اینکه عدم اولویت بندی مسائل استان یکی دیگر از اسیب های استان است و گفت: بررسی میدانی می تواند در رفع مشکلات تاثیر گذار باشد.

استاندارخراسان جنوبی با بیان اینکه متاسفانه عدم توجیح برخی از پروژه ها   موجب شده جان مردم گرفته شود افزود: آبهای ژرف در مرحله نهایی خود را در استان به سر می برد. وی ادامه داد: روان ابها می تواند مشکلات کشاورزان را حل کند و مشکلات زیرساختی در شهرستان جدی است.

وی تصریح کرد: پسوند محرومیت را باید از استان و شهرستان برداریم  و در حوزه مرز اقدامات دیپلماسی را شروع کردیم تا امنیت پایدار را از طریق عمران و ابادی فراهم کنیم.

استاندار بیان کرد: شهرستان نهبندان کلکسیون مواد معدنی است و برای جذب سرمایه گذار تمام توان خودمان را به کار می گیریم . معتمدیان توجه نگاه ملی را یکی از مهمترین اولویت های خود دانست و بیان کرد: کمیته ای در همین راستا تشکیل شده است و دستوراتی برای رفع مشکلاتی که در حوزه اختیارات ما است صادر خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: کمتیه عملیاتی شدن مصوبات سفر به عهده هر یک از معاونین  است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله