پیام استاندار استان خراسان جنوبی به مناسبت هفته قوه قضائیه
?قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت در بیش از چهار دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.
?هفتم تیرماه سالروز بزرگداشت مقام شامخ شهید بهشتی و یاران باوفایش، یادآور نقش حساس منصب قضاوت و نمایانگر جایگاه طلایه داران تأمین سلامت اجتماعی و برقراری عدالت است.
?بی شک جمله ماندگار شهید بهشتی که فرموده “ما در زیر بار سختی‌ها و مشکلات و دشواری‌ها قد خم نمی‌کنیم. ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند. تنها موقعی سرپا نیستیم که یا کشته شویم، و یا زخم بخوریم و به خاک بیفتیم و الا هیچ قدرتی پشت ما را نمی‌تواند خم کند”؛ گواه عینی اش زندگی مجاهدانه ایشان و هزاران سرباز دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در لوای عدالت و انسانیت است.
?فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت پرچم دار پاک دست و عدالت طلب دستگاه قضا، فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای هفتم تیرماه، از تلاش‌های کارکنان قوه قضائیه قدردانی نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون یکایک عزیزان در این منصب حساس و خطیر را خواستارم.
?اینجانب با گرامیداشت این ایام ، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد ،خدوم و دست اندرکاران امر قضا در ایران اسلامی به ویژه مسئولان دستگاه قضایی ، قضات و پرسنل توانمند دادگستری و مجموعه قوه قضاییه در استان خراسان جنوبی ، تبریک عرض نموده و با تقدیر وتشکر از زحمات این نیروهای متدین، موفقیت و تأییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای این عزیزان مسئلت می نمایم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله