معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اکران فیلم های منتخب سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با ١٢ بهمن ماه جاری در شهرستان های بیرجند و قاینات خبر د

سید علی زمزم روز پنجشنبه در نشست برنامه ریزی و هماهنگی اکران فیلم های سی و هفتمین جشنواره فجر در استان با اشاره به اکران فیلم های این جشنواره برای پنجمین سال در مرکز استان و اولین بار در شهرستان قاینات در سال جاری گفت: قرار است ١٢ بهمن‌ ماه، همزمان با سراسر کشور اکران فیلم ها در بیرجند و قاین نیز آغاز شود.
وی با بیان اینکه از ١٢ تا ٢٢ بهمن ماه سالجاری فیلم های منتخب سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در استان اکران می شود یادآور شد: اطلاعات مربوط به عناوین و زمان اکران فیلم های جشنواره به محض مشخص شدن در اختیار رسانه ها قرار می‌گیرد.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: براساس تدابیر اندیشیده شده و رایزنی با دبیرخانه جشنواره، در تلاش هستیم بهترین فیلم‌های جشنواره را برای مخاطبان استانی به اکران درآوریم تا مردم خراسان ‌جنوبی در شهرستان های بیرجند و قاینات بتوانند از تماشای بهترین فیلم‌های روز کشور بهره‌مند شوند.
وی همچنین از اکران فیلم های کودک و نوجوان در سانس های صبح در قالب این جشنواره خبر داد و گفت: این فیلم ها در فاصله روزهای سیزدهم تا هفدهم اکران خواهد شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله