دو تئاتر در فردوس تولید می شود
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فردوس با شروع تعطیلات تابستان انجمن نمایش شهرستان فردوس تمرین دو تئاتر را در محل انجمن و سالن آمفی تئاتر محراب آغاز شد
بنا به این گزارش به گفته رییس انجمن نمایش شهرستان فردوس کار تمرین دو نمایش با نامهای «مهرزاد» و «پری و مینا» از روز گذشته همه روزه در محل تالار محراب اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فردوس آغاز شد.
حسین ابراهیمی افزود:نمایش مهرزاد کار تلفیق موسیقی و تاتر و نمایش کودک و نوجوان پری و مینا با قابلیت حضور در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان می باشد که نمایش کودک کلا در زیر آب اتفاق می افتد.
گفتنی است انجمن نمایش فردوس علاوه بر تولید نمایش در تابستان اقدام به برگزاری کلاسهای بازیگری می نماید که علاقمندان می توانند با مراجعه به امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فردوس در این کلاسها ثبت نام نمایند.

سومین شماره رایحه های حکمت منتشر شد
به همت موسسه فرهنگی هنری رهپویان ولایت فردوس مجموعه سخنرانی ها و مباحث دکتر مدبر عزیزی استاد حوزه و دانشگاه تولید و منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فردوس موسسه فرهنگی هنری رهپویان ولایت به مدیریت ابراهیم محمدی سومین مجموعه بیانات استاد مدبر عزیزی در قالب دو لوح فشرده تحت عنوان «رایحه های حکمت » شامل مباحثی در خصوص پیامبر اعظم (ص) و امیر المومنین (ع) منتشر کرد.
بنا به این گزارش مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری رهپویان ولایت فردوس در خصوص تولید این مجموعه گفت :در راستای اهداف و رسالت خود اقدام به جمع آوری و انتشار این مجموعه که توسط دکتر مدبر عزیزی در سی سال اخیر در محافل علمی و فرهنگی ایراد شده و از محتوای غنی و ارشادات و لطایف و حقایق ارزنده ای برخوردار است را نموده است.
ابراهیم محمدی در ادامه افزود: شماره های یک و دو از این مجموعه مباحث قبلا منتشر شده و اینک سومین شماره آن به مناسبت ماه مبارک رمضان و همزمان با لیالی قدر شامل مباحثی در دوبخش پیامبر اعظم (ص) و امیر المومنین (ع) تولید و منتشر شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله