بازدید فرمانده  سردار قاسمی  سپاه انصار استان بهمراه هیئت همراه و

? با حضور مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان از بیمارستان ایران مهر(بیمارستان بیماران سرطانی)

✅ در این بازدید فرمانده سپاه انصار استان از بخش های بیمارستان بازدید کرد و از سبک و معماری بکار رفته بسیار زیبا و آرامبخش بیمارستان، احساس رضایت و خرسندی نمود.

?در انتهای این بازدید طی نشستی که فرمانده سپاه استان با مدیر عامل مجمع و ریاست بیمارستان ایران مهر داشت،

مدیر عامل مجمع ضمن خوش آمدگویی گزارشاتی از روند احداث و چگونگی راه اندازی این بیمارستان را مطرح نمود.

همچنین حسینی افزود: با وجود این بیمارستان دیگر نیازی به رفتن بیماران عزیز سرطانی به شهرهای دیگر نمی باشد، بلکه از شهرهای دیگر هم بیمار پذیرش میکنیم.

همچنین ادامه داد: با وجود اینکه بیمارستان راه اندازی شده است، ولی بازم از لحاظ تجهیزات دچار کمبودهایی می باشد که امیدوار هستیم با کمک و همت شما سروران و خیرین عزیز استان و خارج استان، بتوانیم تمامی تجهیزات را تأمین کنیم تا بیماری که مراجعه می کند روند درمان خود را با موفقیت به اتمام برساند.

? در ادامه فرمانده سپاه استان در ابتدای سخنان خود از این همه تلاش و کوشش مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان برای راه اندازی این بیمارستان تقدیر و تشکر نمود.

⬅️ سپس ایشان بیان کردند: تا حد توان همراه و همیار مجمع استان خواهند بود تا بتوانند گوشه ای از این همه محبت هایی که برای مردم شریف استان شده است جبران شود.

? در انتها جلسه با برپایی نماز جماعت در نمازخانه بیمارستان به اتمام رسید.

✅ همچنین شماره حساب های مجمع استان جهت کمک های مردمی برای کمک به بیماران سرطانی و تامین تجهیزات بیمارستان بشرح ذیل بیان میشود:

? شماره حساب بانک کشاورزی: ۵۶۶۶۶۶۷۴۸

?کارت بانک کشاورزی:

۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۳۱۴۷۰

?سیبای بانک ملی:

۰۱۰۶۵۸۳۱۵۱۰۰۹

?کارت بانک صادرات

۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۳۲۰۵

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله