به مناسبت روز خبرنگار،مراسم قرعه کشی اعزام خبرنگاران استان به سفر زیارتی عتبات عالیات صورت گرفت و فردا ١٧شهریورماه جاری کاروان اصحاب رسانه استان به عتبات عالیات اعزام می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛مراسم جشن روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران خراسان جنوبی شامگاه پنجشنبه ١٩ مردادماه سالجاری با حضور سید علی اکبر پرویزی، استاندار خراسان جنوبی،احمد محبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، علی ناصری فرماندار بیرجند، امید زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

در این مراسم به مناسبت روز خبرنگار،مراسم قرعه کشی اعزام خبرنگاران استان به سفر زیارتی عتبات عالیات صورت گرفت که مقرر شد ٢٣ نفر از خبرنگاران و فعالان حوزه خبر و رسانه استان به سفر زیارتی عتبات عالیات اعزام شوند.

همچنین تصمیم بر این گرفته شد خبرنگارانی که قرار است به کربلای معلی مشرف شوند می توانند یک نفر نیز همراه داشته باشند که در این راستا به آن ها تسهیلات برای اعزام به این سفر زیارتی اعطا خواهد شد.

در همین راستا پس ار ثبت نام و مراحل قانونی جهت اعزام کاروان انجام شد و فردا ١٧ شهریورماه جاری ساعت ١۴ در محل آستان مبارک شهدای باقریه مراسم بدرقه این عزیران انجام خواهد شد.

شایان ذکر است؛ سال گذشته همچنین به مناسبت روز خبرنگار اعزام ۴۴٠ نفر از خبرنگاران به همراه خانواده ایشان برای زیارت مضجع شریف رضوی به مشهد مقدس و اسکان در ۵ هتل مشهد و نیز فیش غذای حضرت و بازدید از موزه های آستان مقدس رضوی برای نخستین بار انجام شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله