معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان، کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه های خراسان جنوبی را که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ ۲ اردیهشت ماه ۱۳۹۸ هستند به خدمت سربازی فراخواند.

سرهنگ”سید احمد حسینی” طی اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دوره های کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی استان که برگ آماده به خدمت را به تاریخ ۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی بیان داشت: کلیه مشمولان فوق موظف هستند روز دو شنبه ۲ اردیبهشت ماه، در محل و ساعتی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان تأکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.
سرهنگ حسینی افزود: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان درپیام رسان سروش به نشانی @sarbazvazifehاز آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله