?سود حاصل از فروش سوخت مرزنشینان تا قبل از پایان سال به حساب مرزنشینان واریز می گردد.
?استاندار خراسان جنوبی در حاشیه کارگروه استانی فروش سوخت مرزنشینان گفت : با پیگیری انجام شده سهمیه سوخت مرزنشینان استان از یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر به ۱۰ میلیون لیتر در اسفندماه افزایش یافت که این اقدامی مهم در کمک به بهبود وضعیت معیشت مرزنشینان و تثبیت جمعیت در نقاط مرزی است.
محمدصادق معتمدیان ادامه داد: مرزنشینان قشری زحمتکش و مرزبانانی غیور هستند که در تامین امنیت استان و کشور نقش موثری دارند.
?وی تصریح کرد: اینگونه اقدامات در جهت حمایت از این قشر زحمتکش و موجب مهاجرت معکوس و تقویت امنیت و تثبیت جمعیت در نقاط مرزی استان خواهد شد.
?استاندار خراسان جنوبی، با بیان اینکه این کارگروه قبلاً در حوزه امنیتی فعالیت می کردادامه داد: با توجه به ماهیت تجاری و اقتصادی این کارگروه، تصمیم گرفتیم در حوزه اقتصادی فعالیت های مرتبط دنبال شده و به انجام برسد.
?معتمدیان، با بیان اینکه ۲۰ درصد از سود فروش این سهمیه متعلق به مرزنشینان عزیز است ، گفت: قبلاً این رقم ۱۵ درصد بود که بر اساس دستورالعمل حدید ابلاغی به ۲۰ درصد افزایش یافت.
?مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه این رقم به مرزنشینانی که دارای کارت مرزنشینی و در شعاع ۲۰ کیلومتری از مرز قرار دارند تعلق خواهد گرفت، افزود:  امید است این رقم با پیگیری‌هایی که انجام می شود باز هم افزایش یابد.
?معتمدیان، رقم واریزی از محل فروش ۱۰ میلیون لیتر سوخت را ۶۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: ۵۰ درصد از این مبلغ تا پایان سال جاری به حساب مرزنشینان عزیز واریز خواهد شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله