امام جمعه فردوس گفت: شهرستان فردوس به جای مهاجرت پذیر بودن اولین شهر مهاجرت فرست استان است و یکی از دلایل آن نیز نبود اشتغال، ازدواج و مشکلات و مسائل جوانان بوده است.

حجت الاسلام محمدرضا بابایی، ۱۰ آذر، در جشن بزرگ گرامیداشت روز فردوس اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرداری فردوس بیش از ۹۰ سال است که احداث شده این روز به عنوان روز فردوس نامیده شده است.

وی افزود: شخصیت‌های بسیار بزرگی در فردوس رشد کردند و اگر هر کدام نیز قدمی برای اعتلای فردوس بردارند و نگاه ویژه به شهر خود داشته باشند بسیاری از مشکلات این شهر برطرف خواهد شد.

امام جمعه فردوس، اشتغال و ازدواج جوانان را یکی از مشکلات این شهرستان دانست و ادامه داد: باید برای رفع این گونه مشکلات مسئولان تلاش کرده و کمک کنند و رفت و آمد خود را به فردوس بیشتر کنند.

بابایی تصریح کرد: شهرستان فردوس به جای مهاجرت پذیر بودن اولین شهر مهاجرت فرست استان است و یکی از دلایل آن نیز نبود اشتغال، ازدواج و مشکلات و مسائل جوانان بوده است.
امام جمعه فردوس خاطرنشان کرد: مردم شهرستان همانطور که در مناسبت‌های مختلف شرکت می‌کنند باید دست در دست یکدیگر دهند تا فردوس همچنان دارالمومنین بماند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله