مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان نهبندان بر اجرای طرح سینما امید در شهرستان نهبندان با همکاری مسئولان شهرستان تاکید کرد.

 

ناصر نبی زاده ٢۴ آبان ماه جاری در این دیدار با بیان اینکه شهرستان نهبندان یکی از شهرستان های پرافتخار استان در مسائل فرهنگی، هنری، دینی و… است، گفت: شهرستان نهبندان یکی از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار بوده و لازم است در نحوه اجرای فعالیت فرهنگی هنری در این شهرستان توجه جدی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به مشکلات سینما در شهرستان نهبندان یادآور شد:طرح سینما امید در شهرهای بدون سینما و با جمعیت بالای ٢٠ هزار نفر اجرا می‌شود و در این طرح در برخی از شهرستان های استان منجمله شهرستان نهیندان می تواند باعث حل مشکلات عدیده ای که در حال حاضر گریبانگیر این شهرستان ها به دلیل مشکلات مالی است شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: طرح سینما امید با سازه سبک در بوستان‌های مرکزی شهرهای مورد نظر در زمینی به مساحت یک هزارمتر مربع احداث و در مدت سه ماه بعد از تحویل زمین و تهیه نقشه به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی تصریح کرد: شهرداری‌ها یکی از ارکان اصلی تضمین کننده اجرای این طرح محسوب می‌شوند و همکاری و همدلی آن مجموعه با متولیان امر از جمله تأمین زمین ضروری است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله