امروز  در خراسان جنوبی کاری بی‌سابقه و جهادی صورت پذیرفت. چهار معاون استاندار خراسان جنوبی، در یک روز معارفه شدند و استاندار خراسان جنوبی نشان داد خدمت به مردم سرلوحه کار اوست. امروز معتمدیان نشان داد نیروهای توانمندی را برای تصدی چهار معاونت استانداری خراسان جنوبی انتخاب کرده است که می‌تواند با اتکای به تخصصشان از انها در راه پیشبرد اهداف و برنامه‌های آینده استفاده کند. امروز استاندار خراسان جنوبی نشان داد مرعوب لابی‌ها و دست‌های پشت پرده نمی‌شود و برایش خدمت به خلق‌الله مهم است و نباید کارها بر زمین بماند و پست‌های مدیریتی خالی از مدیر باشد. مدیریت‌هایی که در دوره‌های قبلی با فراز و نشیب‌های فراوان همراه بود. شورای اداری امروز استان، اتمام حجت استاندار پرکار خراسان جنوبی با مدیران استان بود که باید همه چیز ختم به مردم و خدمت به آنها شود و اگر مدیری در راه خدمت به مردم تعلل کند و درب اتاقش به دلایل نامعقول بر روی مردم بسته باشد، جایگاهی در سیستم مدیریتی خراسان جنوبی نخواهد داشت. انتصابات امروز، نشان داد معتمدیان در کنار استفاده از نیروهای متخصص و کارآزموده به دنبال تغییرات ساختاری در چند و چون مدیریت در خراسان جنوبی است. امروز کار جهادی معنا و مفهوم پیدا کرد. آن هم با شعار خدمت‌رسانی برای مردم و در بین مردم.

در رزومه چهار معاون استاندار خراسان جنوبی که امروز از سوی وزیر کشور تنفیذ شدند، سابقه‌ای قابل قبول و درخشان وجود دارد که با مدیریت‌های جهادی استاندار خراسان جنوبی در جهت خدمت به مردم به شکوفایی کامل خواهد رسید.

امروز معتمدیان بی‌تعارف از مدیران خواست جلوی ریخت و پاش‌های بی‌مورد و غیرکارشناسی را بگیرند و از بیت‌المال برای همایش‌های تبلیغی که این روزها مد شده استُ جلوگیری کنند. امروز بی‌تعارف‌ترین شورای اداری خراسان جنوبی رقم خورد که در آن مخلص تمام صبحت‌ها مردم و خدمت‌رسانی به مردم بود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله