شب شعر آیینی منطقه ای «حدیث غم» با حضور جمعی از شاعران خراسان رضوی و جنوبی در سربیشه برگزار شد.

شب شعر آیینی منطقه ای با عنوان “حدیث غم” به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به میزبانی شهرستان سربیشه با حضور پر رنگ شاعران برجسته خراسان بزرگ و خراسان جنوبی در محل سالن آمفی تئاتر استاد فرزین شهرستان برگزار گردید.
در این مراسم ناصر نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن خیر مقدم به شعرایی که دعوت اداره کل را لبیک گفتند و قدردانی از مساعدت های بنیاد ملی فرهنگی وهنری امام رضا (ع) و عوامل برگزار کننده برگزاری جشنواره ها را در استان حایز اهمیت دانست و یادآور شد: قطعا با هماهنگی ،اتحاد و هم گامی هنرمندان این استان می توانیم استعدادهای بالقوه موجود را به منصه ظهور و بروز رسانده و جایگاه این استان را در حوزه شعر ارتقاء بخشیم.

در ادامه طیبه عابدینی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سربیشه ضمن خیرمقدم از الطاف و حمایت های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص انتخاب شهرستان سربیشه جهت برگزاری این شب شعر ایینی منطقه ای تقدیر و تشکر کرد.

بنا براین گزارش؛در این شب شعر ١٣ شاعر تازه ترین سروده هایشان را در خصوص امام رضا(ع) و ایام رحلت جانسوز پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی (ع) قرائت نمودند.
رونمایی از کتاب هنرمند غلامحسین یکه خانی پیشکسوت شعر شهرستان با عنوان افسانه فریاد

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله