واحدهای سیما، صدا، خبر و فضای مجازی مرکز صدا و سیمای خراسان جنوبی با تدارک برنامه های متنوع و شاد، از لحظه تحویل سال همراه مردم خراسان جنوبی خواهد بود.

مرکز خراسان جنوبی، مدیر کل صدا و سیمای استان در نشست خبری با بیان اینکه رادیوخراسان جنوبی در روز ۱۰ ساعت برنامه به صورت زنده پخش خواهد کرد، گفت: از ۲۸ اسفند ماه برنامه رادیویی بوی بهار به صورت زنده در زمان صبحگاهی و عصرگاهی، سر سال نو از ساعت ۲۳، برنامه بیا که نوروزه از ساعت ۱۰ تا ۱۲، در بخش عصرگاهی برنامه نو نوار از ساعت ۱۷ تا ۱۹، در بخش شبانگاهی و شامگاهی برنامه مژده عید هر شب از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳ به صورت زنده، برنامه زنده نغمه و نوا هر روز عصرها، شب های ایران از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۲ شب، برنامه راه سعادت ویژه برنامه ای برای شهادت امام موسی کاظم(ع) و رحلت حضرت زینب(س) از جمله برنامه های رادیو خراسان جنوبی در ایام نوروزی است.

آینه دار گفت: همچنین ۵۰ نمایش کوتاه در رابطه با امنیت سفر و نکات ایمنی، ۳ برنامه ایران من در رابطه با جاذبه های گردشگری، ایران را بگردیم و برنامه ساختار ترکیبی و نمایشی گل گشت نیز از جمله برنامه های رادیو است.

وی با اشاره به برنامه های حوزه سیما نیز گفت: در لحظه سال تحویل سیمای خراسان جنوبی با عنوان برنامه نو نوار به مدت ۲۴۰ دقیقه روی آنتن می رود و همچنین برنامه شب های زعفرونی به مدت هزار و ۲۰ دقیقه، ۱۷ برنامه همسفر هر شب ۲۲:۱۵ و برنامه چهل تیکه نیز ۱۲:۴۵ از واحد سیما پخش می شود.

مدیر کل صدا و سیمای استان با اشاره به اینکه برای اولین بار سیمای خراسان جنوبی برنامه صبحانه در ایام نوروز را هر روز تولید می کند، افزود: برنامه بازتاب نیز ۱۸۰ دقیقه برنامه تولید کرده است و در مرحله تولید دارد.

آینه دار افزود: با هدف معرفی استان به استانهای دیگر، پیش بینی می شود ۳۰۰ دقیقه ارتباط با شبکه های سراسری انجام شود.

مدیر کل صدا و سیمای استان همچینن گفت: معاونت خبر هم مهمترین رویدادهای خبری و تولیدی را در قالب بخش های خبری و رادیویی و تلویزیونی، کانال سروش و سایت خبرگزاری به آگاهی مردم در این ایام خواهد رساند.

آینه دار همچنینین به برنامه صد فرسخ و پخش آن در ساعت ۳۰ : ۱۷ که فضای خوب و عیدانه  را برای روستاها فراهم می کند اشاره کرد و افزود: همچنین برای معرفی نخبگان ۱۳ برنامه تولید شده است که ساعت ۱۵ : ۱۴ پخش می شود.

وی با اشاره به موفقیت های واحد خبر استان افزود: در حوزه ارزیابی اخبار در بهمن ماه واحد خبر خراسان جنوبی در مجموعه های خبری رتبه اول را از آن خود کرد و همچنین گزارش مینا حبیبی مقدم در رابطه با خودکار در جشنواره استاندارد کشور برتر شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله