مجید نصری مسئول واحد  موسیقی حوزه هنری خراسان جنوبی گفت سرود سپاه محمد (ص)می آید تولید واحد موسیقی این مجموعه مقام سوم را در بخش تولیداتدومین جشنواره بین المللی موسیقی دفاع،مقاومت و حماسه شد و تندیس آزادی را برای استان به ارمغان آورد   این جشنواره به صورت بین اللملی در شهر تبریز برگزار شده است .

هیات داوران دومین جشنواره موسیقی دفاع، مقاومت و حماسه پس از استماع ٢٠ اثر تولیدی راه یافته به مرحله نهایی جشنواره، به اتفاق آرا، محمد رنجی برای شعر اثر قیرخ باهار از آذربایجان شرقی را به عنوان شاعر برتر، محمد ملکی اصل برای آهنگسازی اثر تندیس آزادی از آذربایجان شرقی را به عنوان آهنگساز برترو  شاهرخ پناهی فرد برای تنظیم اثر لشگر عاشورا از آذربایجان شرقی را به عنوان تنظیم کننده برتر معرفی کرد.

هیات داوران ضمن ارج نهادن به مقام هنری استاد اسفندیار قره باغی که خوانندگی ایشان مورد ارزیابی قرار نگرفت، جایزه خوانندگی این بخش را به  عباس بیرانوند خواننده اثر خاک آسمونی از لرستان اهدا کرد.

همچنین  آثار برتر بخش تولیدی به ترتیب ذیل معرفی شدند:جایزه پنجم این بخش به اثر “دایاقلی اولکه” از آذربایجان شرقی، جایزه چهارم این به اثر “عیدالشهاده” از قم، جایزه سوم این بخش  به اثر “سپاه محمد” از خراسان جنوبی، جایزه دوم این بخش به اثر “تندیس آزادی”  از آذربایجان‌شرقی  و جایزه اول این بخش به اثر ” قیرخ باهار” از آذربایجان شرقی تعلق گرفت.

گفتنی است داوری این بخش را محمد گلریز، اسفندیار قره باغی، هادی آرزم، مهداد کرباسی، حسن اسکندری و ایوب شهبازی بر عهده داشتند.

این اثر توسط افراد ذیل درواحد موسیقی حوزه استان تولید شده است

?با اهنگسازی و تنظیم: مجید نصری

،?شعرفارسی: صادق آتشی
?شعر عربی :مرتضی حیدری آل کثیر

? ملودی کلام :هادی رادان

?با اجرای گروه تواشیح: تبیان
می باشد

✅همچنین این اثر در جشنواره ملی فانوس مقام اول کشور را کسب کرده

و در جشنواره ملی اوای بیداری برگزیده کشوری شده است

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله