?عصر روز گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و پاتوق های فروش مواد مخدر، ۸ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و ۳۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی کشف کردند.

سرهنگ”حسین محمدی” رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار داشت: با دریافت گزارش های مردمی مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر صنعتی در برخی از نقاط مرکزی و حاشیه ای شهرستان بیرجند، موضوع به صورت ویزه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر پیگیری و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار قرار گرفت.

?وی بیان داشت: مأموران با اقدامات فنی و پلیسی ۳ پاتوق خرید و فروش مواد مخدر صنعتی را در نقاط مرکزی و حاشیه ای شهرستان بیرجند شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی این محل ها بازرسی و پاکسازی شد.

?رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی افزود: مأموران پلیس در بازرسی از این محل ها ۸ نفر از خرده فروشان مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از آنان ۳۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی بسته بندی شده و آماده فروش، یک خودروی سواری و ۲۳۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ محمدی با تأکید بر اقدام قاطع پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله