مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت:تدوین سند چشم انداز چهار ساله توسعه فرهنگ و هنر استان در دست پیگیری است.

نبی زاده صبح امروز ٢۴ بهمن ماه جاری در دومین جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی ادارات شهرستان های تابعه با بیان اینکه باید بتوانیم ظرفیت های جدیدی را در حوزه فرهنگ و هنر استان ایجاد کنیم گفت: سند توسعه فرهنگ و هنر استان بر اساس ظرفیت های موجود و با توجه به کمبودها با چشم انداز چهارساله بی شک از ضروریات است که در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی تصریح کرد:انتظار من از معاونین و روسای ستادی و شهرستان های استان این است که با تعامل و هم فکری با مجموعه این اداره کل ،به سمت توانمند سازی بیشتر حرکت کنیم و بستری حرفه ای تر در حوزه فرهنگ و هنر در استان بوجود آید و این حاصل نخواهد شد مگر با برنامه ریزی و مشورت که باید به طور مستمر انجام گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مشکلات حوزه فرهنگ و هنر در استان خراسان جنوبی نیز اشاره کرد و گفت:نبود اعتبار و بحث زیر ساختی و نیروی انسانی عمده ترین مشکل حوزه فرهنگ و ارشاد در استان است پس باید با برنامه ریزی منسجم و از پیش تعیین شده رو به جلو برویم تا بتوان از وضعیت موجود خارج شد.

وی با بیان اینکه تهیه برنامه جامع به منظور پیگیری مطالبات و افزایش همکاری با سایر نهادهای دولتی به منظور افزایش برنامه های فرهنگی و اجتماعی می تواند ارزشمند باشد تصریح کرد: در دوران کاری در مجموعه اداری خود باید قدر فرصت به وجود آمده در راستای خدمت رسانی بی منت به مردم را بدانیم، وظیفه شناس باشیم و به اموری که به ما واگذار شده است به نحو احسن عمل کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر توجه به سیاست های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،رویکرد های مدیریت عالی استان،نگاه ویژه به اقتصاد مقاومتی،ارتقاء حوزه شهرستان ها و ارتقاء زیرساخت های فرهنگی و هنری در تدوین سند چشم انداز اداره کل تاکید کرد و بیان داشت:دستگاه های اجرایی وابسته به این اداره کل استان مکمل همدیگر هستند و در برگزاری باشکوه برنامه های فرهنگی و اجتماعی در استان، این نهادها باید همکاری های همه جانبه داشته باشند.

وی، با تأکید بر برگزاری نشست‌ها و جلسات به‌ صورت مستمر و ماهیانه جهت تدوین سند چشم انداز بیان کرد: حضور همه جانبه همه بخش ها و زیر مجموعه ها ،موجب تعامل و هماهنگی بیشتر برای اجرای برنامه‌ها و دوری از موازی کاری خواهد شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله