?ستاد بزرگداشت هفته دولت به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و باحضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و تنی چند از مدیران ستادی استانداری و کارشناسان حوزه های مرتبط در دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد.

?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ، در این جلسه ضمن تاکید بر هرچه باشکوهتر برگزار شدن برنامه های هفته دولت در سال جاری، گفت: باید تلاش کنیم تا خدمات و اقدامات دولت تدبیر و امید در یک سال اخیر در استان به شکل مطلوب و مناسب به اطلاع مردم عزیز استان برسد.

?محمد حسینی، ضمن تاکید بر حفظ و تقویت سرمایه های اجتماعی در کنار اجرای پروژه های عمرانی گفت: باید تلاش کنیم تا علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی ، سرمایه های اجتماعی نیز بطور ویژه مورد توجه قرار گیرند.

?وی به سفر استاندار محترم در ایام هفته دولت به برخی شهرستان های استان اشاره کرد وادامه داد: با برنامه ریزی که از سوی دفتر فنی استانداری صورت خواهد گرفت هریک از معاونین استاندار نیز در ایام هفته دولت باسفر به شهرستان های استان نسبت به افتتاح و یا کلنگ زنی پروژه ها اقدام خواهند کرد.

?رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان ، خاطر نشان ساخت: طی سال های اخیر برغم تنگناهای مالی و اعتباری که دولت با آن مواجه بود خدمات و اقدامات بسیار مناسبی از سوی دولت در بخش های مختلف صورت گرفته و گام های جدی در راستای حل مشکلات برداشته شده است.

?حسینی، ضمن تاکید بر نامگذاری ایام هفته دولت، گفت: امید است بتوان متناسب با این نامگذاری ها اقدامات لازم را به انجام رساند.

▫️این گزارش حاکیست، در این جلسه برنامه ریزی های لازم به منظور نحوه چگونگی افتتاح پروژه ها و نیز سفرهای شهرستانی استاندار محترم و معاونین ایشان در ایام هفته دولت بحث و بررسی و تصمیم گیری شد.

 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله