?استاندار خراسان جنوبی که در جلسه بررسی زمینه های بهره مندی از ظرفیت های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود: باید از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت برای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در استان بیش از پیش استفاده کرد.
?به محمد صادق معتمدیان، با بیان اینکه بنیاد برکت در شهرستان های نهبندان و سربیشه اقدامات مناسبی در راستای محرومیت زدایی به انجام رسانده است ، افزود: امید است این ظرفیت در کل استان بکار گرفته شود که مدیران و مسئولین ذی ربط باید از این فرصت به بهترین نحو برای معرفی پروژه ها و طرح های مرتبط استفاده نمایند.
?مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه خدمات و اقدامات بنیاد برکت در استان قابل تقدیر است، افزود: ارائه این خدمات باید با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار باشد.
?بنا داریم در سال ۹۸ بالغ بر ۵۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد نماییم.
?مدیرعامل بنیاد برکت کشور نیز در این جلسه با بیان اینکه در سال جاری ۳۸۲ فرصت شغلی در استان (شهرستان های نهبندان و سربیشه) ایجاد شده است ، افزود: بناداریم در سال ۹۸ بالغ بر ۵۰۰ فرصت شغلی در کل استان ایجاد نماییم.
?جعفری، به سفر انجام شده به استان اشاره کرد و افزود: در این سفر اولویت ها و پروژه های مورد نیاز استان احصاء و بعد از بررسی توسط کارشناسان در تفاهم نامه ای که بین بنیاد برکت و استانداری منعقد خواهد شد در یک بازه زمانی ۲ تا ۳ ساله این پروژه ها اجرایی خواهد شد.
?وی با بیان اینکه اولویت اجرای پروژه های مناطق محروم و روستایی خواهد بود، افزود: ایجاد اشتغال و توانمندسازی روستائیان با رویکرد ایجاد و تکمیل زنجیره تولید در مناطق محروم از اولویت های کاری بنیاد برکت خواهد بود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله