مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی از علاقه مندان برای ارایه ایده در نخستین رویداد سراسری هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت (۱۵ آذر تا ۱۵ دی ماه) دعوت کرد.

دکتر علی اربابی روز دوشنبه در نشست خبری افزود: علاقه مندان برای ثبت نام در این رویداد می توانند به سامانه SHAREIDEA.IHIO.GOV.IR مراجعه کنند.
وی بیان کرد: بعد از اتمام زمان ثبت نام ایده ها در این سامانه، داوران و نخبگان حوزه سلامت ایده ها را داوری می کنند و در هر محور (۶ محور) به سه نفر جوایزی اهدا خواهد شد.
مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی اظهار داشت: پوشش بیمه ای، قوانین، مقررات و فرآیندها، نظارت بر خدمات بیمه سلامت، آموزش، پیشگیری و ارتقای سلامت، مدیریت منابع، مصارف و سرمایه انسانی و کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت از جمله محورهای این رویداد است.
وی گفت: مخاطبان این رویداد اساتید و دانشجویان، پزشکان و متخصصان، کارکنان سازمان بیمه سلامت، کارکنان مراکز تشخیص درمانی، کارکنان دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران هستند.
اربابی تاکید کرد: رویداد هم اندیشی بستری برای ظهور ایده های نو و حمایت از نوآوران در عرصه بیمه سلامت است.
وی افزود: رویداد هم اندیشی نام بستر نوآوری است که در سازمان بیمه سلامت ایران فراهم شده است.
مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: در این رویداد ابتدا مشکلات موجود در عرصه خدمات بیمه سلامت از واحدهای تخصصی احصا و با همفکری خبرگان، تبدیل به مسئله یا مسئله هایی شفاف و قابل اندازه گیری و ارزیابی می شود.
وی این رویداد را استمدادطلبی بیمه سلامت از ۸۰ میلیون نفر ایرانی دانست و ادامه داد: برای رسیدن به پاسخ کاربردی، فرآیندهای یک مسابقه طراحی شده تا مسیر حرکت مسابقه دهندگان به سمت پاسخ، به صورت مطلوبی فراهم شود.
اربابی اظهار داشت: بدین صورت سازمان بیمه سلامت به بهترین راه حل برای مسائل خود می رسد و هم مسابقه دهندگان با داوری معیار می توانند از جوایز این رویداد استفاده کنند.
وی در ادامه سخنانش به راه اندازی سامانه ۱۶۶۶ توسط سازمان بیمه سلامت ایران اشاره کرد و گفت: این سامانه برای تسهیل ارتباط با بیمه شدگان، شرکای کاری و مردم راه اندازی شده است.
مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی عنوان کرد: در این سامانه کد رهگیری به فرد تماس گیرنده برای پیگیری درخواست یا شکایت ارایه می شود.
وی افزود: همچنین مردم می توانند برای اطلاع از نشانی دفاتر پیشخوان یا داروخانه های طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت استان یا بیمارستان های شهرهای مختلف با این سامانه تماس بگیرند.
اربابی گفت: به همراه سایر مدیران ستاد اداره کل هر ۲ هفته یک بار روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با تمامی مدیران ادارات بیمه سلامت در سطح کشور به صورت مستقیم از طریق سامانه پای صحبت مردم نشسته و با بیمه شدگان گفت و گو می کنیم.
وی به برگزاری کنفرانس ملی بیمه سلامت با عنوان «بیمه سلامت پوشش همگانی، مدیریت منابع مالی» هم اشاره کرد و گفت: این کنفرانس ۳۰ بهمن و اول اسفندماه امسال برگزار می شود.
مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه این کنفرانس را تا اول بهمن ماه اعلام کرد و افزود: علاقه مندان و صاحبنظران استان می توانند در این کنفرانس شرکت و مقاله ارسال کنند.
اکنون ۴۷۰ هزار نفر از مردم استان خراسان جنوبی از خدمات بیمه سلامت بهره مند هستند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله