دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند طی حکمی دکتر سیدمرتضی موسوی مدیر سابق امور آموزشی دانشگاه را به عنوان رئیس دانشکده علوم منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، مراسم تقدیر و معارفه رؤسای دانشکده علوم که صبح امروز شنبه ۲۴/۶/۹۷ برگزا شد از خدمات دکتر سید سعید محمدی طی بیش از ۵ سال ریاست دانشکده تقدیر به عمل آمد.

همچنین دکتر سیدمرتضی موسوی به عنوان رئیس جدید دانشکده علوم دانشگاه بیرجند معرفی گردید.

دکتر سیدمرتضی موسوی استادیار گروه زمین شناسی دارای ۱۶ سال سابقه خدمت علمی، آموزشی در دانشگاه بیرجند است.

چاپ ۲۵ مقاله علمی، پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی، ارائه ۵۶ مقاله در همایش ها و کنفرانس های معتبر داخل و خارج کشور و انجام هفت طرح پژوهشی از جمله سوابق تحقیقاتی رئیس جدید دانشکده علوم می باشد.

از سمت های اجرایی قبلی دکتر موسوی می توان مدیر امور آموزشی دانشگاه، مدیر کارآفرینی دانشگاه، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه، مدیر گروه پژوهشی علوم زمین، مسئول آموزش دانشکده علوم و معاون مدیر آموزشی دانشگاه را نام برد.

دانشکده علوم اولین و قدیمی ترین دانشکده دانشگاه بیرجند است که در سال ۱۳۵۶ با سه رشته فیزیک، شیمی و ریاضی و ۱۲۰ دانشجو تأسیس شده است این دانشکده پس از ۴۱ سال سابقه فعالیت هم اکنون ۵۳ عضو هیأت علمی و حدود یک هزار دانشجو در رشته های فیزیک، شیمی، زمین شناسی و زیست شناسی در مقاطع کارشناسی تا دکتری دارد. ضمن اینکه دانشکده علوم ریاضی و آمار با دو رشته ریاضی و آمار در سال ۱۳۹۱ از آن تفکیک شده است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله